hjælp min T28 er død
Fra : Michael

Dato : 12-11-01 17:42

hej gruppe pludselig idag døde min t28 pludselig, hos Blue-Tell siger de at
den er korssluttet, det er vist meget almindeligt, derfor har der været
evighedsgaranti på den
type problem hos Ericsson, men det med evighedsgarantien er vist stoppet ,
er der nogen som har erfaringer med lign hilsen Michael

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 12-11-01 17:49

"Michael" <ankerlund@mail.tele.dk> skrev i

> [...]
> type problem hos Ericsson, men det med evighedsgarantien er vist
> stoppet , er der nogen som har erfaringer med lign hilsen Michael

Min er også død... den vil ikke noget den vil ikke tænde og ikke lade ikke
noget... jeg har sendt den til rep. ved Telia...

/bm

--
--> www.gsmunlock.dk <--
Den største danske unlockside...

Fra : Søren Larsen

Dato : 12-11-01 20:17

Jeg har stødt på samme problem.

Den blev sendt ind og da den kom retur, fik jeg at vide at de havde skiftet
en komponent. Jeg kunne ikke få at vide hvad det var de havde skitet, men nu
virker det perfekt igen.

Mvh.
Søren

----------
Blå lysdioder monteres i alle Nokiatelefoner.
Jeg unlocker Nokia, Siemens og Ericsson telefoner (Bor i Aalborg og klarer
det mens du venter).
Vibratorer monters og batterier (1200mAh) sælges til Nokia 3210
----------

Fra : Michael

Dato : 13-11-01 07:56

hej igen er der nogen som kender nogen som kan lave sådan en telefon hej

Fra : Søren Larsen

Dato : 13-11-01 09:22

Hej Michael.

Er der ikke mere garanti på den?

Hvis der er garanti og det bare er Blue Tell der ikke vil lave den, så prøv
at finde et andet sted at få den lavet.

Prøv evt. at snakke med Teleservice.

Mvh.
Søren

----------

Fra : Steffan

Dato : 15-11-01 12:37

Jeg har en T28 der har været til rep. 5 gange, der har været div.
softvarefejl og menuen har altid været
utrolig langsom, efter man tænder den går der flere min. før den kan bruges.
Seneste fejl er dog ikke telefonens skyld, den røg ud af min jakkelomme og
knækkede klappen.
Grænsen er dog nået, jeg kan få den lavet for ca 500.- så har jeg en
skodtelefon som reagere flere sekunder efter
man har trykket på knapperne og periodisk laver div. softvare fejl.
Jeg kan kun sige en ting. ALDRIG MERE ERICSSON
Nå men pointen er at hvis der er nogen der kan bruge reterne af den må de
gerne få den, bortset fra klappen er knækket så virker den lige så dårligt
som den altid har gjort.

Steff

Fra : Jacob Blirup Larsen

Dato : 17-11-01 12:33

> Jeg har en T28 der har været til rep. 5 gange, der har været div.
> softvarefejl og menuen har altid været
> utrolig langsom, efter man tænder den går der flere min. før den kan
bruges.
[snip]

Jeg har haft samme problemer med min t28 (6 måneder gammel), så jeg
afleverede til forhandleren under garantien, ventede 3 uger, indtil jeg fik
at vide at de havde fået den hjem igen, gik ned i butikken og fik en helt ny
t29 istedet for, se det kalder jeg service

Fra : Kim Bjoern

Dato : 19-11-01 06:33

"Steffan" <edison@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> gerne få den, bortset fra klappen er knækket så virker den lige så dårligt

Har selv skiftet min T28 ud med T68.

Jeg har nu altid haft Ericsson, og jeg har altid min gamle GF 388 med mig
fra 1996 - den fungerer perfekt. Men telefoner med klapper er noget bras.
T68 har ikke klap men automatisk tastaturlås, der slår til efter 10 sek.
inaktivitet.

Siemsens, Panasonic, Nokia, Motorola osv laver alle gode telefoner også,
nogle modeller er bedre end andre, og sådan er det.

T68'eren kan i alt fald ikke tabe klappen :) Men så ser vi - den kan jo nå
at gå i stykker mange gange, det må tiden vise.

Jeg har generelt gode Erfaringer fra Ericsson.

Mvh Kim