Hvad koster en T68m?
Fra : Boris Mathiasen

Dato : 12-11-01 14:51

Hvad ligger prisen på? Og nej jeg gider ikke mobilpriser det er håbløst
uopdateret... hvad koster den og er den SIMlåst?

/bm

--
--> www.gsmunlock.dk <--
Den største danske unlockside...

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 12-11-01 15:04

Boris Mathiasen <admin@gsmunlockNO.dk> skrev i

> Hvad ligger prisen på? Og nej jeg gider ikke mobilpriser det er håbløst
> uopdateret... hvad koster den og er den SIMlåst?

Nåå ja er der T9 ordbog?

/bm

Fra : alwresuihalert

Dato : 12-11-01 16:19

snip

> Nåå ja er der T9 ordbog?

Ja, selvfølgelig. Noget af det eneste den ikke har i forhold til andre
telefoner er MP3 afspiller og radio, som må købes som ekstraudstyr.

Fra : Anders HJ

Dato : 12-11-01 21:51

Og det er IMHO features som er bedst som ekstra-udstyr da det nok er de
færreste der bruger dem til dagligt. Det er i det hele taget en tendens at
mange features kommer i form af ekstra-udstyr.

Feature-mæssigt er T68 den mest avancerede telefon på markedet (nu regner vi
ikke med smartphones og japanske CDMA telefoner).

Anders

Fra : Clauzen

Dato : 12-11-01 20:21

Den koster 5500 kr. uden abonnement.

Fra : Anders Larsen

Dato : 12-11-01 21:15

"Clauzen" wrote in message...
> Den koster 5500 kr. uden abonnement.

Hm.. det var da dyrt,
hos Tele Vanløse koster den 4.631 kr. inkl. moms og fragt..

Anders Larsen

Fra : BorreBoy

Dato : 12-11-01 21:36

"Anders Larsen" <anders-larsen@b2mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hm.. det var da dyrt,
> hos Tele Vanløse koster den 4.631 kr. inkl. moms og fragt..

4299,- hos wannasave.

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 12-11-01 23:44

Hej

"BorreBoy" <borre@loveletters.dk> wrote:

>4299,- hos wannasave.

Og kr. 3934,- incl. moms og uden abb. hos Ole Holst Mobil A/S

www.ohmobil.dk

--
M.v.h. Ole®

Fra : Bjarke Hansen