Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
S: Canon G1 Digitalkamera
Fra : Alexandar \"Slagelse~

Dato : 12-11-01 13:51

Hej.

På grund af køb af nyt digitalkamera, vil jeg gerne sælge mit Canon G1
digitalkamera.
Bud kan mailes til mig.

Jeg har endnu ikke en idé til, hvad prisen skal være.

Mvh

Alexandar

Fra : PJ

Dato : 12-11-01 14:37

Hvorfor skal mange have besvær med at byde på noget - der som regel aldrig
bliver aktuelt til salg???? Jeg har budt på utallige ting - uden at få svar
eller andet.

Forlang dog en pris og afvent en køber - som derefter evt. kan byde på det.
Det er for "kræmmeragtigt" - med din facon. Spar dog dine medmennesker for
at sende alle de mail - forlang dog den realistiske salgsprispris - hvis du
har en ide`om at sælge.
.. Heldigvis er der da også mange der sætter prisen - når de har "grisen".

MVH
Pierre jakobi

Alexandar "Slagelse" Lackovic <alexandar@lackovic.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3befc5f1$0$11598$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...

Fra : J@N

Dato : 12-11-01 18:20

Hvorfor køber du ikke bare et nyt i udlandet?

Fra : Lars Preuss Heglund

Dato : 13-11-01 12:18

J@N wrote:

> Hvorfor køber du ikke bare et nyt i udlandet?

Hvor vil det være godt at købe, og hvad med hensyn til moms og garanti??

--
Med Venlig Hilsen
Lars Preuss Heglund

Johannes Hohlenberg

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 13-11-01 13:25

Lars Preuss Heglund <heglund@it.dk> wrote in

> Hvor vil det være godt at købe, og hvad med hensyn til moms og garanti??

Lars,

Kig gruppen igennem et par uger/måneder tilbage, der står alt om hvad der
anbefales og moms, told mm. Søg evt. på "technikdirekt.de" og "ny-
camera.net"

Den korte version:
www.technikdirekt.de
www.ny-camera.net

Du betaler kun prisen du ser på websitet + deres levering. Du skal ikke
bekymre dig om moms eller told hvis du er privatperson (EU).

--
Hilsen
Kenneth

e-mail: kenneth at darling dot dk