ringetoner til 8310
Fra : Miki Hoe

Dato : 12-11-01 11:33

Jeg kan se at herinde er Nokia 8310 det helt store samtale emne lige for
tiden...

Så jeg tænkte om nogle af jer vidste hvor man kan få ringtoner til sådan en
fætter...?? For den kan ikke afspille de "normale", som man havde til sin
3310 vel??

På forhånd tak..

-miki-

Fra : alwresuihalert

Dato : 12-11-01 13:55

snip
> [...]
en
> fætter...?? For den kan ikke afspille de "normale", som man havde til sin

Hvorfor skulle den ikke kunne det?

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 12-11-01 16:29

OT!!!

"alwresuihalert" <lkjhlkjhliu@trdtdtrcv.com> skrev i en meddelelse...
snip
Kan ikke lige gennemskue dit navn undskyld jeg spørger er lidt nysgerrig...

Mvh.
Hans-Jacob

Fra : alwresuihalert

Dato : 13-11-01 12:03

> [...]
> snip
> Kan ikke lige gennemskue dit navn undskyld jeg spørger er lidt

1. Sæt fingrene fra din venstre hånd og sæt dem på/ved flg. taster på
tastaturet: awers
2. Med højre hånd: uihl
3. Lav en tilfældig bevægelse
4. Hvis du ikke har skrevet alwresuihalert, så gentag trin 3.

For mig tog hele processen nok omkring halvandet sekund. Det var et
spørgsmål om dovenskab. Jeg gad ikke lige at finde på et alias.

Fra : Morten Okholm

Dato : 12-11-01 13:56

Hej Miki

Det kan man godt på min i hvert fald! - du kan bruge ganske normale
ringetoner (enten fra en anden mobiltelefon eller fra nettet)

// Morten

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 12-11-01 14:03

Miki Hoe skrev:

>Så jeg tænkte om nogle af jer vidste hvor man kan få ringtoner til sådan en
>fætter...?? For den kan ikke afspille de "normale", som man havde til sin
>3310 vel??

Jo...

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic med flere...