Det Levende Søkort
Fra : Lars Walter

Dato : 30-12-00 19:01

Hej NG
Jeg har købt "Det levende Søkort" lige da det udkom. Jeg har observeret
nogle "grimme" fejl i programmet når der kommunikeres med "GPSén" Jeg har i
første omgang lyttet til KMS og ikke tøvet med at henvende mig til
brugersupporten i håb om at få en forklaring. Jeg har hverken fået BUH eller
BÆH ej heller en kvitering på modtagelse. Det mener jeg er for dårligt. Har
andre i gruppen de samme erfaringer?
Med sejlerhilsen og et godt nutår med eller uden DLSK
Lars Walter
RAWA, D149

Fra : Poul Bekker-Hansen

Dato : 30-12-00 22:06

jeg har det levende dk kort, som bruger samme software og fik hurtigt og
udførlig svar på min kritik. Det gør dog ikke softwaren bedre !

Poul B-H

Fra : Bent Pedersen

Dato : 02-01-01 21:06

Jeg er sluppet af med en del fejl, ved at opgradere til Windows ME, bl.a.
kunne jeg ikke rette navnene på waypoints.

Ikke for at forsvare KMS, men jeg har faktisk fået - hurtigt - svar på
henvendelse, med forslag til udbedring (der nu ikke virkede).

Bent Pedersen

Fra : N/A

Dato : 03-01-01 23:58

Fra : Bent Pedersen