TDC hæver prisen på bredbånd !
Fra : Ole Rasmussen

Dato : 12-11-01 09:41

Hej

Idag kan man læse følgende:

TDC hæver prisen for bredbånd
12. november 2001: Næppe har Sonofon kastet håndklædet i konkurrencen
om de private bredbåndskunder før TDC varsler prisstigninger på ADSL.
Stigningen kommer efter at TDC stort set har erobret hele
bredbåndsmarkedet. - Konkurrencen på accessnettet har spillet fallit,
mener teleanalytiker, som kritiserer myndighederne for at give den
dominerende operatør alt for let spil.
Læs mere: http://www.netplan.dk/New/index.asp?ArticleID=3032

KIlde: Netplan

--
M.v.h. Ole®

Fra : Alex H.

Dato : 12-11-01 14:54

endelig lidt støtte......

Fra : Peter Brodersen

Dato : 12-11-01 19:54

On Mon, 12 Nov 2001 14:53:53 +0100, "Alex H." <1@1.com> wrote:

>endelig lidt støtte......

Tjaeh, støtte om at hype en person, der prøver at komme i medierne
oftere end John Strand.

--
- Peter Brodersen

Fra : Jens Petersen

Dato : 12-11-01 19:37

On Mon, 12 Nov 2001 09:40:32 +0100, Ole Rasmussen <dont@mailme.net>
wrote:

>Læs mere: http://www.netplan.dk/New/index.asp?ArticleID=3032
>
>KIlde: Netplan

Og med 'læs mere' mener du: 'tegn et abonnement', eller har du et
password så vi andre kan læse artikelen?

--
Jens

Anybody that thinks I'm strange should meet you.

Fra : Ove Kristensen

Dato : 12-11-01 19:57

"Ole Rasmussen" <dont@mailme.net> skrev i en meddelelse

Læs mere: http://www.netplan.dk/New/index.asp?ArticleID=3032

Sig mig, er du ansat på Netplan? Man kan kun læse det, hvis man tegner et
abonnement.

Mvh
O.K.

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 12-11-01 23:04

Hej

"Ove Kristensen" <ovek@adslhome.dk> wrote:

> Læs mere: http://www.netplan.dk/New/index.asp?ArticleID=3032
>
>Sig mig, er du ansat på Netplan? Man kan kun læse det, hvis man tegner et
>abonnement.

Nej, jeg har intet med Netplan at gøre, men har dog adgang til deres
nyhedsinformation.

Der der står en smule info også på denne url fra CW, se i bunden:

.. TDC vil have dyrere ADSL.
http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=12612

--
M.v.h. Ole®

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 14-11-01 13:29

Hej

Og her er lidt mere - det hele stammer tilsyneladende fra en artikel i
Berlingske.

TDC vil hæve ADSL-priser
Fremover bliver det dyrere at have ADSL-forbindelse til internet. TDC
vil hæve priserne for at sikre et sundt marked for alle.
http://www.comon.dk/i/i.asp?id=9888

Kilde: ComOn

--
M.v.h. Ole®

Fra : Simon Skals

Dato : 14-11-01 13:35

It seems Ole Rasmussen wrote:
>Og her er lidt mere - det hele stammer tilsyneladende fra en artikel i
>Berlingske.

Var det ikke JP?

Anyway, i artiklen nævnes prisstigninger på kr. 10,- eller mere
pr. md., først og fremmest rettet mod de lave båndbredder.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Heidi

Dato : 13-11-01 09:55

"Ole Rasmussen" <dont@mailme.net> skrev i en meddelelse news:3m2vut8jcobshh4gf1549ofrlpj80s4q1k@193.88.15.213...

> Hej
>
> Idag kan man læse følgende:
>

> TDC hæver prisen for bredbånd

Nu har jeg heller ikke adgang til Netplan, men står der
noget om, om prisen hæves på alle 256-forbindelser,
eller om det kun er nye abonnenter det vedrører?
Jeg går ud fra det er alle - sikke noget juks, når man
lige har fået en forbindelse...

Mvh.
Heidi

Fra : Jan Henning Larsen

Dato : 13-11-01 13:37

On Tue, 13 Nov 2001 09:55:15 +0100, "Heidi" <nyhed@adslhome.dk> wrote:

> [...]
>eller om det kun er nye abonnenter det vedrører?
>Jeg går ud fra det er alle - sikke noget juks, når man

Det eneste de får ud af det, er de mister kunder, jeg kører eks. Stofa
nu, men undersøger Adsl, men skal det til at stige, så dropper jeg
helt internettet, så bruger jeg pengene til 14 dage syd på.

Danmark er og bliver et uland med internet, det er alt for dyrt, vi
bliver aldrig verdens førende it-land, som Poul Nyrups plan var.

>Mvh.
>Heidi

Med Venlig Hilsen
Jan Henning Larsen

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 13-11-01 13:44

Jan Henning Larsen <janhlarsen@mail1.stofanet.dk> writes:

>Danmark er og bliver et uland med internet, det er alt for dyrt, vi
>bliver aldrig verdens førende it-land, som Poul Nyrups plan var.

Helt konkret sammenlignet med hvilke lande?

Ikke bare i pris men også i kvalitet af del leverende ydelse, tak.

Mvh.
   Klaus.

Fra : Jan Henning Larsen

Dato : 13-11-01 14:26

On 13 Nov 2001 12:43:44 GMT, Klaus Ellegaard <klaus@ellegaard.dk>
wrote:

>Helt konkret sammenlignet med hvilke lande?

Listen er meget lang, vælg selv.

Jeg tror vi er på højde med Uganda. )

>Ikke bare i pris men også i kvalitet af del leverende ydelse, tak.

Prøv at undersøg tingene selv, der er masser af oplysninger på nettet.

>Mvh.
>   Klaus.

Med Venlig Hilsen
Jan Henning Larsen

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 13-11-01 14:28

In article <qm72vt8lq0p03k5kh0sf1ffrf150qokehh@4ax.com>, Jan Henning Larsen wrote:

> Listen er meget lang, vælg selv.
> Jeg tror vi er på højde med Uganda. )

Sagligt, meget endda.

> Prøv at undersøg tingene selv, der er masser af oplysninger på nettet.

Det er da dig der kommer med en påstand, så må du også komme med beviser
eller kilder for denne.

--
Andreas Plesner Jacobsen | This login session: $13.76, but for you $11.88.

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 13-11-01 14:44

>Prøv at undersøg tingene selv, der er masser af oplysninger på nettet.

Det er dig, der kommer med nogle påstande, jeg mener, er direkte
forkerte. Derfor beder jeg dig komme med dokumentation. Kan du
ikke dokumentere det, må det være, fordi dine påstande er forkerte.

Mvh.
   Klaus.

Fra : Jan Henning Larsen

Dato : 14-11-01 08:09

On 13 Nov 2001 13:44:11 GMT, Klaus Ellegaard <klaus@ellegaard.dk>
wrote:

>Det er dig, der kommer med nogle påstande, jeg mener, er direkte
>forkerte. Derfor beder jeg dig komme med dokumentation. Kan du
>ikke dokumentere det, må det være, fordi dine påstande er forkerte.

Ikke nødvendigvis, men jeg oplyser dig bare om at du selv kan danne
dig et indtryk ved selv at undersøge sagen, da jeg ikke orker at finde
de link som jeg har læst om dette emne.

Men hvis du påstår at mine påstande er forkert, må du jo komme med
noget dokumentation. )))))

>Mvh.
>   Klaus.

Med Venlig Hilsen
Jan Henning Larsen

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 14-11-01 10:40

"Jan Henning Larsen" <janhlarsen@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:ur54vt04eh8lucfsajcqvfl0vf34jph661@4ax.com...
> da jeg ikke orker at finde
> de link som jeg har læst om dette emne.

Så går jeg (i princippet) ud fra at du løj da du omtalte dem...

> Men hvis du påstår at mine påstande er forkert, må du jo komme med
> noget dokumentation.

Jeg har ingen brug for at bevise at de er usande. Det var dig der kom
med argumentet. Hvis du vil have mig til at acceptere det så må du komme
med lidt bevis

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 14-11-01 10:44

"Jan Henning Larsen" <janhlarsen@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Men hvis du påstår at mine påstande er forkert, må du jo komme med
> noget dokumentation. )))))

Verden fungerer altså ikke sådan at du bare kan påstå, og så skal alle vi
andre forsøge at modbevise...
Du kan sagtens påstå, men så skal du også dokumentere!
Vi venter

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 13-11-01 15:37

"Jan Henning Larsen" <janhlarsen@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:qm72vt8lq0p03k5kh0sf1ffrf150qokehh@4ax.com...
> der er masser af oplysninger på nettet.

Link?

Fra : Hauge

Dato : 13-11-01 16:42

Hejsa

"Jan Henning Larsen" <janhlarsen@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Danmark er og bliver et uland med internet, det er alt for dyrt, vi
> bliver aldrig verdens førende it-land, som Poul Nyrups plan var.

Så lad Nyrup betale, udbyderne er ikke sociale hjælpemiddelcentraler, men en
forretning der skal kunne løbe rundt.

Mvh Hauge

Fra : Rudi Stegen

Dato : 13-11-01 16:58

Hej Jan Henning Larsen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Danmark er og bliver et uland med internet, det er alt for dyrt

395 kr./md. i fast pris for 256/256 kbps med router, særdeles stabil
forbindelse og alt inkl.
Nu har jeg sittet med den i snart halvandet år og fatter stadig ikke,
det er muligt.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Karsten Andersen

Dato : 13-11-01 18:54

Tue, 13 Nov 2001 15:57:48 GMT, skrev Rudi Stegen, på 12 linier, i
<Xns9158AC966E1B3RudiStegen@212.54.64.134>, :

>395 kr./md. i fast pris for 256/256 kbps med router, særdeles stabil
>forbindelse og alt inkl.
>Nu har jeg sittet med den i snart halvandet år og fatter stadig ikke,
>det er muligt.

De ville ikke undvære dig i de lokale grupper, så derfor

Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433

Fra : Jesper Skriver

Dato : 13-11-01 21:36

On Tue, 13 Nov 2001 13:37:25 +0100, Jan Henning Larsen wrote:

> Det eneste de får ud af det, er de mister kunder, jeg kører eks. Stofa
> nu, men undersøger Adsl, men skal det til at stige, så dropper jeg
> helt internettet

Lover du det ?

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : sunsite.auc.dk

Dato : 13-11-01 12:26

Var der nogen der sagde Jydsk Telefon?

Fra : Hauge

Dato : 13-11-01 16:41

Hejsa

"sunsite.auc.dk" <peterhoukjaer@it.dk> wrote in message
> Var der nogen der sagde Jydsk Telefon?

Vel indtil nu, kun dig.

Mvh Hauge

Fra : Agricola

Dato : 13-11-01 20:55

> Vel indtil nu, kun dig.
>
> Mvh Hauge

Jydsk Telefon, så er vi to

Fra : Jan Henning Larsen

Dato : 14-11-01 08:10

On Tue, 13 Nov 2001 20:55:20 +0100, "Agricola"
<vadsholt(remove)@stofanet.dk> wrote:

>Jydsk Telefon, så er vi to

Jydsk Telefon, så er vi tre

Med Venlig Hilsen