Venner igen
Fra : Denise

Dato : 12-11-01 09:13

Hej
Så er Dino og Blonde venner igen (7-9-13). Det foregik fredag selvom det var
planlagt til søndag.
Da Dino nogle dage havde gået og hylet og begge katte havde forsøgt at grave
sig ind under stuedøren med et flået gulvtæppe og en ridset dør som
resultat, og begge virkede fredelige, blev jeg overbevist om, at de savnede
hinanden. De havde også snust til hinanden gennem dørsprækken og hver gang
jeg skiftede rundt på dem.
Fredag havde jeg købt noget whiskas på pose til at give dem sammen, når de
skulle introduceres, men det fik jeg ikke brug for, ej heller Felifriend.
Jeg bar Blonde ind til Dino og lod ham snuse og straks faldt de hinanden om
halsen og så blev der vasket og tungekysset, som om de aldrig havde været
uvenner. Blonde blev så glad for at være sammen med Dino at han skulle vise
sig, han for op og ned af krassetræet og op i reolen, hvor han ikke må
komme, derefter hen til Dino igen og bed ham i halen og poten for sjovt, alt
imens Dino prøvede at fange hans hale når han for forbi.
Dino virkede meget rolig og afslappet, selvom han er en rolig kat, kan det
være, det var pga af, at han havde drukket
vand med Bachs rescue dråber i, for jeg synes hans øjne så lidt dopede ud.
Han var i hvert tilfælde totalt afslappet og tog Blondes faren rundt helt
roligt. Da de havde været adskilt havde Blonde ikke fået noget vand.
Jeg lod som ingenting, stod i kulissen med hjertet oppe i halsen, parat ved
siden af arbejdshandskerne til en flyvende takling, hvis de begyndte at
brumme, for så var de blevet skilt med det samme, ligesom jeg hele aftenen
og hele weekenden observerede dem, men de opførte sig fuldstændig som det
aldrig var sket, ikke noget med at holde øje eller andet.
Jeg vil dog ikke lukke dem i løbegården på een gang lige med det samme, de
har været derude enkeltvis, så når de skal sammen derud vil jeg godt lige
være der, iklædt arbejdshandsker, hvis den samme situation skulle opstå.
Så indtil videre en lykkelig afslutning. Kaldte på manden i lørdags for at
forvige situationen, da de gik op på reolen for at putte og vaske hinanden,
billeder er lagt på binær.
Er dog realist nok til at vide, at det kan ske igen, men så ved jeg hvad jeg
skal gøre. De skulle da også være underligt når de har kendt hinanden i så
mange år, at de ikke skulle kunne blive venner igen, men åbenbart findes
eksempler. Det var godt nok et chock for os denne gang.
Og tak for alle de gode råd jeg har fået af jer.
Optimistiske hilsner, Denise

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 12-11-01 09:23

Hej Denise

Åh det var godt at høre *S*
Tillykke med at der igen er fred i det lille hjem.

Hilsen & Potedask fra
Joan, Neo & Dixie

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 12-11-01 14:08

d. 12/11/01 9:13 skrev Denise på Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk i artiklen
3bef84fc$0$2049$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Hej
> Så er Dino og Blonde venner igen (7-9-13). Det foregik fredag selvom det var
> planlagt til søndag.

HURRA!!
Det var i hvert fald dejligt at høre. Til lykke med det. Hvordan har Molly
egentlig taget det hele - adskillelsen af kamphanerne osv.?
--
Mange hilsner fra Ann R
Ditte & Donnas hjemmeside: http://www.geocities.com/ann_rudbeck

Fra : Denise

Dato : 12-11-01 15:16

Hej Ann
Ja hurra, bank under bordet. Molly har fortrukket til ind under bordet, hvor
hun bare
har lagt sig til at sove. Den ene nat har hun sovet med Dino og den næste
med Blonde.
Hun har ikke været bange, men ville bare ikke være i skudlinien. Begge har
jo ville
snakke med hende, nu de ikke havde hinanden. Men de siger altså ikke Molly
noget.
Nu er hun selv kommet frem igen, hvilket også er tegn på, at faren er drevet
over lige nu.
Hilsen Denise

Fra : Helle Andersen

Dato : 13-11-01 00:34

Molly er en klog kat og drenge er dumme
Tillykke med genforeningen

--
Helle
Hjemmeside: http://home19.inet.tele.dk/kat/

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 13-11-01 11:28

Hej Denise

Ja når man ser på billederne i binaer, så fatter man jo ikke at de 2 drenge
har været så rygende uvenner.
Herlige billeder *S* Og 2 flotte drenge må man sige

Hilsen
Joan

Fra : Denise

Dato : 13-11-01 12:01

Hej Joan
Tak for de pæne ord, ja, det er nogle dejlige drenge og venskabet holder
endnu.
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 15-11-01 19:44

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> wrote in

> Hej
> Så er Dino og Blonde venner igen (7-9-13). Det foregik fredag

Åhh Denise, hvor skønt.
Jeg håber det stadig holder.
--
Kate

Fjern noget fra adressen ved privat svar.

Fra : Denise

Dato : 16-11-01 11:20

Hej Kate
Heldigvis holder det endnu. Nu må vi se efter weekenden, for der vil jeg
lukke
dem ud sammen i løbegården.
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 16-11-01 18:58

> Hej Kate
> Heldigvis holder det endnu. Nu må vi se efter weekenden, for der
> vil jeg lukke
> dem ud sammen i løbegården.
> Hilsen Denise

Uha, jeg håber det går. Lad os høre om det.
Fik iøvrigt fortalt min mor at Dino og Blonde er i binaer så nu måtte
hun jo ha' hanket op i min stedfar så hun kan se dem