I Kina spiser de hunde
Fra : Ole B. Nielsen

Dato : 11-11-01 23:39

Er der nogen i denne gruppe der ken der til et link, hvor jeg kan downloade manuskriptet til filmen
'I kina spiser de hunde'.

MVH Ole Nielsen

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 12-11-01 01:50

"Ole B. Nielsen" <ole.nielsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen i denne gruppe der ken der til et link, hvor jeg kan
downloade manuskriptet til filmen
> 'I kina spiser de hunde'.

Ud fra min opfattelse af filmen er jeg ikke sikker på at de havde sådan et.
Jeg tror de havde en overordnet i de om nogle effekter og en handling, og så
improviserede de sig resten af vejen. Undskyld at jeg ikke er til mere hjælp

Joakim

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 13-11-01 00:40

"Joakim Lauridsen" <agjo@li.is> skrev:

> [...]
>improviserede de sig resten af vejen. Undskyld at jeg ikke er til mere hjælp

Uanset hvor improviseret en film er, vil der næsten altid være et
manuskript, som er en afskrift af den færdige film - til brug for
oversættere o.l. i andre lande.
Niels Søndergaard

Fra : Popeye

Dato : 12-11-01 19:04

Så i Jyllands Pesten at de er igang med at lave en efterfølger til I Kina
spiser de hunde. Er der nogle der ved hvad plottet er i den nye film ?

Vuk var vist også med, så den må foregå før den første.

Peter

"Meddelelsen er stavekontrolleret.
Evt. stavefejl er opstået under transmission."
Ole B. Nielsen <ole.nielsen@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3beefce3.7157608@nyheder.get2net.dk...
: Er der nogen i denne gruppe der ken der til et link, hvor jeg kan
downloade manuskriptet til filmen
: 'I kina spiser de hunde'.
:
:
: MVH Ole Nielsen

Fra : nikolaj borg

Dato : 12-11-01 20:47

"Popeye" <popeye66@mail.dk> wrote in message
> Så i Jyllands Pesten at de er igang med at lave en efterfølger til I Kina
> spiser de hunde. Er der nogle der ved hvad plottet er i den nye film ?
>
> Vuk var vist også med, så den må foregå før den første.

Den er blevet nævnt i flere tråde oven- og nedenfor, og kommer vist til at
hedde "gamle mænd og nye biler". Og ja, det er en prequel.

/Nikolaj

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 13-11-01 00:28

Vil folk ikke godt være lidt mere påpasselige med at skrive spoiler
advarsler. Det er drønirriterrende når de mangler. På det seneste er
den smuttet en del gange her i gruppen.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 13-11-01 00:02

"Lars Hoffmann" <lars@hoffmann.ac> wrote in message
> Vil folk ikke godt være lidt mere påpasselige med at skrive spoiler
> advarsler. Det er drønirriterrende når de mangler. På det seneste er
> den smuttet en del gange her i gruppen.

Siden der ikke er blevet lagt skjul på at det er en prequel, siger det så
ikke sig selv at Vuk er med? Hvad er der spoiler i det?

Jacob

Fra : nikolaj borg

Dato : 13-11-01 00:11

"Jacob Skaaning" <jskaaning@email.dk> wrote in message
> Siden der ikke er blevet lagt skjul på at det er en prequel, siger det så
> ikke sig selv at Vuk er med? Hvad er der spoiler i det?

Jeg synes umiddelbart, at den er på grænsen til en spoiler, men kan godt
følge Lars: Der står, at det må være en spoiler, eftersom at Vuc er med. Med
andre ord kan han ikke være med i en sequel, og ergo må der være sket et
eller andet drastisk med han i 1'eren.

/Nikolaj