Tak for sidst det var formidabelt sidste d~
Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 11-11-01 23:29

Der manglede ganske enkelt intet :)
bortset fra vi ikke rigtigt var leverings dygtig i nogen skandaler og
derefter noget godt og saftigt sladder - Peder & undertegnede - var nu
ellers tæt på at få værtinden til at bryde ud i tåre af bare arigskab
ved vores *godmodige drillerrier -* :) men hun tog det nu som en
klippe -
men ellers fantasisk føde - kommer lige fra Toscana ved min mange
millionær onkel og e rblevet trugget fra reception til reception til
dyre spsise steder - det var intete ved siden af i går - vi snakkede
hianden et øre af som vi plejer fra alt i mellem himmel & jord -
Det var selvfølig en glæde at se både Søs & hanne L være ny forelskede
- men på en eller anden måde så havde det også sat sig på stemme
båndet - ja jeg troede faktisk slet ikke søs ku nøjes med at sieg så
lidt så længe men jow :)
Mic berigede selskabet med sin tilstedeværlse omkring midnat - men
efter en 17 timers arbejdes dag måtte han fortrække sig igen 3 timer
efter -
Bente & Christine havde ståed for den enestående kolenariske
præstasion mark bordægningen og til vores cv som gentelman skal det
siges at O , Peder & undertegnede tog opvaksen !
så kort fotalt tak til Christine Mark & Bente for en eneståede godt
stykke arbejde for os alle
Bedste
hilsner
Bo