Matador - problemer med et par quizspørgsm~
Fra : Lars E.F. Sommer

Dato : 11-11-01 23:31

Jeg har problemer med 3 spørgsmål i en quiz på 25 spørgsmål om den suveræne
(og netop på DVD udkomne) danske serie Matador. Så jeg håber der er en nogen
herinde, der kan vride hjernen og hjælpe med svarene på de sidste 3:

Q1: I Matador optrådte der et sommerhusområde. Hvad hed det?
a) Fluepapiret
b) Stranden
c) Feddet

Q2: Hvad hed den hund Laura tog til sig?
a) Vaks
b) Pax (som jeg mener det er??)
c) Kvik (som jeg VED det ikke er!!)

Q3: Korsbæks borgmester førte sig meget frem i et afsnit. Hvem spillede
borgmesteren?
a) Poul Reichhardt
b) Preben Harris
c) Jørgen Kiil

Hjælp modtages med kyshånd (hvordan det så end gøres i cyberspace...)!

Lars.
Email groucho@mail.dk
Web http://come.to/sommer

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 11-11-01 23:38

Lars E.F. Sommer <groucho@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3beefd3b$0$220$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> herinde, der kan vride hjernen og hjælpe med svarene på de sidste 3:
>
> Q1: I Matador optrådte der et sommerhusområde. Hvad hed det?

Det var ihvertfald Feddet. Det kan jeg huske.

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 12-11-01 00:10

On 11 nov 2001 Lars E.F. Sommer enriched usenet with:

Hån modtages, hvis jeg har taget fejl

--
Lars Kyndi Laursen, som ikke repræsenterer noget som helst

How to move a hippo:
<http://www.usps.gov/moversnet/howtopacka2.html#hippos>

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 12-11-01 00:25

"Lars E.F. Sommer" <groucho@mail.dk> writes:

> Q1: I Matador optrådte der et sommerhusområde. Hvad hed det?
> a) Fluepapiret
> b) Stranden
> c) Feddet

Jeg mener at "feddet" er det rigtige svar.

> Q2: Hvad hed den hund Laura tog til sig?
> a) Vaks
> b) Pax (som jeg mener det er??)
> c) Kvik (som jeg VED det ikke er!!)

Jeg mener du har ret

> Q3: Korsbæks borgmester førte sig meget frem i et afsnit. Hvem spillede
> borgmesteren?
> a) Poul Reichhardt
> b) Preben Harris
> c) Jørgen Kiil

<b> er svaret

Fra : Magnus Dreyer

Dato : 12-11-01 10:37

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 12-11-01 15:50

Fra : Lars E.F. Sommer

Dato : 12-11-01 22:39

Tusind tak til Thomas, Lars, Thomas, Magnus og Anders!!

Nu kan jeg (forhåbentligt) blære mig med de rigtige svar....

Lars E.F. Sommer
Email groucho@mail.dk
Web http://come.to/sommer