Mærkeligt små bogstaver i I.E 5
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 11-11-01 22:12

Ved ikke lige hvad der er sket med min I.E. 5, men på nogle sider, ser
bogstaverne underligt "zoomede ud" på skærmen, så man ikke rigtigt kan se
hvad der står der.

Prøvede at installere IE 4.0, og så så det fint ud igen, men ved
genindstallering af 5.0 eller 5.5, så ser det mærkeligt ud igen.

Har lagt et JPEG billede i dk.binaer kaldet "IE skærmdump".

Håber nogen kan hjælpe.

Thomas

Fra : Peter Brodersen

Dato : 11-11-01 23:12

On Sun, 11 Nov 2001 22:12:06 +0100, "Thomas Mouritsen"
<thomas_m@post10.tele.dk> wrote:

>Ved ikke lige hvad der er sket med min I.E. 5, men på nogle sider, ser
>bogstaverne underligt "zoomede ud" på skærmen, så man ikke rigtigt kan se
>hvad der står der.

(skud fra hoften)
Vis -> Tekststørrelse -> Mellem

--
- Peter Brodersen

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 12-11-01 00:02

Peter Brodersen <professionel@nerd.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:fICH7.4234$Gt.483313@news000.worldonline.dk...

> (skud fra hoften)
> Vis -> Tekststørrelse -> Mellem
>
> --
> - Peter Brodersen

Tak Peter !

Det var det, der var galt. Hvordan jeg er kommet til at sætte
tekststørrelsen til "Mindst" kan jeg ikke lige huske.

Fra : Peter Brodersen

Dato : 12-11-01 00:17

On Mon, 12 Nov 2001 00:01:37 +0100, "Thomas Mouritsen"
<thomas_m@post10.tele.dk> wrote:

>Det var det, der var galt. Hvordan jeg er kommet til at sætte
>tekststørrelsen til "Mindst" kan jeg ikke lige huske.

- Du har en logitech-mus, og er kommet til at holde Ctrl inde, alt
imens du rullede på hjulet?

- Du har ramt den dér hemmelige hotkey til at ændre tekststørrelse,
som jeg altid glemmer om eksisterer i MSIE eller ej?

- Det sker af sig selv en sjælden gang i mellem? (jeg vil gerne vælge
at tro på at det kun kan være de to ovenstående forklaringer, der er
mulige, men efterhånden begynder jeg at tvivle)

--
- Peter Brodersen

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 12-11-01 00:22

Peter Brodersen <professionel@nerd.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:BFDH7.4328$Gt.497501@news000.worldonline.dk...

> - Du har en logitech-mus, og er kommet til at holde Ctrl inde, alt
> imens du rullede på hjulet?

Jeg tror at det var det som var "synderen". Anede faktisk ikke, at man kunne
holde CTRL nede og rulle på hjulet samtidig, og at det så ville ændre
tekststørrelsen.

Så lærte jeg osse noget, her sidst på Søndagen

Thomas