Problem stadigvæk;((
Fra : Jannie

Dato : 11-11-01 17:58

Nu må jeg søge hjælp her igen:(

Jeg kan simpelthent ikke få mine to computer sammen i et netværk, jeg her
winME og netkort i begge computerne, jeg kan gøre alt hvad der står på de
fordskellige hjemmesider om opdrttelsen, men jeg kan ikke komme fra den ene
comp til den anden:(

Indrømmet jeg har ikke lavet sådan noget før, men for f... jeg skulle da
kunne klare det.

Jeg kan se på begge comp er der instaleret netværkssteder for hver vores
comp. Men ksla jeg ikke kunne se den andens comp?

Jeg ved ikke hvad jeg mere skal;)) Jeg har været i gang siden i går kl.
11;))

Jannie

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 11-11-01 19:04

On Sun, 11 Nov 2001 17:58:11 +0100, lolloisto wrote:

> Jeg kan simpelthent ikke få mine to computer sammen i et netværk,
> jeg her winME og netkort i begge computerne

Det helt naïve spørgsmål: Hvordan har du forbundet dem?

Mvh.

--
"Well, I'm a moon around you" Adam Sjøgren
asjo@koldfront.dk

Fra : Jannie

Dato : 11-11-01 19:17

> Det helt naïve spørgsmål: Hvordan har du forbundet dem?

Jeg forstår godt du spøger;) Med et kabel jeg har købt af ham som
installererde mit webspeed. Et krydset kabel cat5.

Jeg vil lige sige når jeg prøver at komme på fra den ene comp til den anden
fortæller den mig at domænenavnet ikke kan godkende passworded. Jeg er ikke
helt med hvad de mener, jeg arbejder hele tiden med det så;)))))

Jannie

Fra : Frans Jensen

Dato : 11-11-01 19:28

On Sun, 11 Nov 2001 17:58:11 +0100, "Jannie"
<lolloisto@hotmail.dk> wrote:

>Nu må jeg søge hjælp her igen:(
>
>Jeg kan simpelthent ikke få mine to computer sammen i et netværk

kan de pinge hinanden?
hvis der kan pinges mellem maskinerne så er der da i det mindste
"hul igennem"

har du delt nogle drev?

hvilken protokol forsøger du at køre?

--
Jeg er født med en bajer i hånden
sådan har jeg tænkt mig at jeg også ville dø ­

Fra : Jannie

Dato : 11-11-01 19:34

Åhhh nu tænker jeg at jeg måske aldrig skulle være gået i gang med dette;)))

Pinge?? hvordan gør jeg det?

Nej jeg har ikke del nogle drev! hmmmm

protokol?? Altså jeg vil sætte min webspeed på begge comp, hvis det er det
du mener;))) Sorry....mon ikke jeg skulle købe mig til den oprettelse;)))

Jannie

Fra : Jannie

Dato : 11-11-01 19:38

JO jo jeg har delt en mappe;))) Hvas det er det du mener;))

Jannie

Fra : S. Andersen

Dato : 11-11-01 19:35

Husk at installer fil og udskrifts deling på dem begge .. og del nogle
biblioteker (det installeres under Netværk i kontrolpanelet)

Fra : Jannie

Dato : 11-11-01 19:43

Det er installeret på begge...

Fra : Lothario

Dato : 11-11-01 20:15

Hva med arbejdsgruppe? Er det den samme? Og er 'Windows Logon' valgt?

Moe

Fra : Jannie

Dato : 11-11-01 20:28

Moe, ja det er det samme, nej jeg har ikke valgt windows logon, men
klientprogram til micrisoft-netværk..

Jannie

Fra : Jannie

Dato : 11-11-01 20:55

Jeg har lige fundet ud af det med ping, begge får timeout;((