Sende formular i samme design
Fra : Klaus Madsen

Dato : 11-11-01 17:48

Jeg har en formular med et antal spgs.
Jeg ønsker at kunne sende(modtage) siden, så jeg får tilsendt besvarelsen,
med samme oplysninger og design som formularen.

Jeg har indtil videre løst det ved at generer siden og få svarene indsat med
funktionen "confirmation fields". Derefter skal brugeren sende siden som
email. På den måde modtager jeg siden som jeg har designet den.

mvh Klaus

Fra : Michael Jensen

Dato : 16-11-01 23:49

"Klaus Madsen" <klma@post3.tele.dk> wrote in message
> [...]
> funktionen "confirmation fields". Derefter skal brugeren sende siden som
> email. På den måde modtager jeg siden som jeg har designet den.

Har du en adresse man kunne prøve at kigge på??? Lyder som noget jeg selv
kunne bruge!

Michael