Spørgsmål om porno
Fra : Augusta

Dato : 11-11-01 16:15

Hej NG

Jeg er forholdsvis ny bruger af gruppen og har nogle - måske lidt naive -
spørgsmål, som jeg ikke desto mindre håber nogle af jer gider svare mig på.

Jeg har hørt om en japansk pornoform, som skulle være temmelig langt ude
(for flertallet) - er der nogle af jer, der nærmere ved, hvad den går ud på?

Hvor almindeligt er det, at mænd kan lide at se porno, hvor kvinder bliver
mishandlet, voldtaget, udsat for anden vold eller slået ihjel? Og sker det
'for real' eller er det blot ligesom i almindelige volds/actionfilm, hvor
ingen kommer til skade?

Jeg håber meget på nogle svar!

--

Kærlig hilsen

Augusta

Fra : NH

Dato : 11-11-01 17:07

"Augusta" <augusta@box1.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 'for real' eller er det blot ligesom i almindelige volds/actionfilm, hvor

Du ved ligesom alle andre at der går rygter om dette, der er lavet Hollywood
film om det såååå. Det er sygt. Og folk der ser det er syge

Fra : Henning

Dato : 11-11-01 19:13

"Augusta" <augusta@box1.dk> wrote in message
> Hej NG

Hej Augusta
Og velkommen til

> [...]
> 'for real' eller er det blot ligesom i almindelige volds/actionfilm, hvor

Hvor almindeligt det er at se sådanne film ved jeg ikke, men
er ens seksuelle preferangser til BDSM i en eller anden grad,
vil film der indeholder disse ting vel nok tænde langt mere end
almindelig pornofilm.
Der går rygter om, at der er lavet film, hvor kvinden
er blevet myrdet, men endnu har ingen set nogle for
real, de kaldes for "snuff"-film, hvor snuff betyder at
puste et lys ud. prøv at søge på kanibalisme i din
udbyders nyhedsgrupper, eller på internettet, så vrimler
det frem med den slags du spørger om.

Mange af de aktører der medvirker i SMBD/rape film
gør det fordi det ER deres seksuelle preferangser og de
gør det af lyst mere end for penge, lige som film med dyr
eller urin/lort, de modeller der medvirker ved udblokning
fisting gør det ligeledes mere af lyst end for penge.

> Jeg håber meget på nogle svar!

Ja der findes mange ting at undre sig over

MVH
Henning

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 12-11-01 10:13

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> wrote in message
> [...]
> puste et lys ud. prøv at søge på kanibalisme i din
> udbyders nyhedsgrupper, eller på internettet, så vrimler

Hvordan nogen kan have disse sygelige tendenser er udenfor min fatteevne,
men som du selv siger er det aldrig lykkedes politiet (i hele verden) at
beslaglægge sådan en film, så om det er skræmme-historier eller sandhed, kan
ikke siges med sikkerhed..
Jeg tror dog at ALT kan sælges (og fremstilles), hvis folk er villige til at
betale prisen, så hvorfor skulle de ikke existere dybt nede i et hardcore
undergrundsmiljø??

Filmen "8mm" er en glimrende film om en detektiv (Nicholas Cage) der hyres
til at finde ud af om en snuff-film som en kvinde har fundet i sin afdøde
mands pengeskab er ægte eller ej..
Hvis folk har lyst til at se den, skal jeg nok lade være med at komme med
nogen spoilers, men kan blot sige at den er klart anbefalelsesværdig..

Fra : Chokmah Xd@g

Dato : 13-11-01 04:25

"*DrømmeFyren*" <VarmeSoeges@hotmail.com> wrote in

> [...]
> hele verden) at beslaglægge sådan en film, så om det er
> skræmme-historier eller sandhed, kan ikke siges med sikkerhed..

Det kan jeg heller ikke men jeg ved de kan produceres til overflod inden for
grænserne af et overkomeligt beuget I cambodia kan man for 700 kr få et skud
i mod et levene menneske på en mark med en jeg kan ikke huske hvad den heder
men den skyder med granater overlever han ja så for han well de 70 $ og det
kan man leve et år for på landet i cambodia ... der ligger en by som jeg
hodt nok ikke har været i - uden for knom phen - det er en luder by - der
findes al prostitusion , de kommer væltene ind far Vitnam hvor de har ret
starmme regler for prostitusion ( aldskildige år i spjældet for både kunde
og udøver ) men i Cambodia der er det en anden histroie - så med udgangs
punkt i den anden begivenhed vil jeg tro for 1000$ kan man lave en film
optagelse om ALT hvor der indgår et menneske i - det er indrømmet noget lort
men ... jeg tror virkeligt ikke der er mange der i virkligheden fatter hvor
godt vi har det i skandinavien !

> Jeg tror dog at ALT kan sælges (og fremstilles), hvis folk er villige
> til at betale prisen, så hvorfor skulle de ikke existere dybt nede i et
> hardcore undergrundsmiljø??

Nahh i den europæiske verden og usa ja det kan gøres men det vil ederbankeme
være dyrt og risikoen høj i forhold til dele af asien / afrika / syameriak
hvor man ikke aner hvor mange mennesker der er hvor der ikke er en
lovgivning der virkeligt gælder etc.

> [...]
> Hvis folk har lyst til at se den, skal jeg nok lade være med at komme
> med nogen spoilers, men kan blot sige at den er klart

Øhh ja :) det er en stærk film :) men hvis mam vil have den virkelige
fornemelse af den verden så skal man rejse derhænd hvor livet ikke er noget
værd og alt er til salg .... jeg kan huske da jeg var 23 år var jeg til et
show i Thailland - hvor de ku alt det her som de nu kunne til de her shiws
ryge smøger med fissen skyde balloner ned med fisse med et puste rør og pile
det var egentligt ikke specilt fedt at se på - men så kom der en angiveligt
15 årige pige ind med en enorm fed mand der var hvid sagen var at hun enten
ikke var mere ind 9 år eller så havde hun en krop som en 9 årge - der ville
jeg ud væk - hjem - så man rejser sig for at gå bang dørem bliver lukket 4
pumpede thai bokser kommer op til døren der kommer nogen nye skildte op ved
indgangen den første drink koster 1000 kr osv - nu var jeg heldigvis ikke
aflene de rbliver selvfølig en helveds ballade - man må arldirg lade en
ointaler tabe ansigt - jeg forklare dem så at jeg ikke disponere over mere
ind 200 (66 kr ) baht vil jeg tro hvor jeg skal bruge 40 til at komme hjem
for så de kan få de 100 eller de kan tage alle 200 også vil jeg komme tilbag
med turist poltiet og få dem igen + det de så skal til at bestikke dem
hvorfor det må være en logisk talt fornuftig pris omstændighederne taget i
betragtning og det for de så og vi går ... men det jeg egentligt stiler
efetr det var reaktionen jeg fik da jeg kom ud - hvor det hele løber igenem
hovedet på en og man ser den her fede angiveligtvis tysker gi sig i lag med
de her 30 kg pige - så er der en LANG rejse fra ens sjofle fanatsier til
hvad man i virkligeden synets er fedt ved man når man brækker sig pulsen er
på 179 osv og jeg betagter nu ikke mig selv som en blød mand - men den
oplevelse for man nok ikke af at se 8MM
MvH
Bo....

Fra : Peter Holst