S:Lokkeænder
Fra : M Sørensen

Dato : 11-11-01 13:51

Nye Krikande lokkere sælges

Mvh
Martin Sørensen

Fra : Michael Nielsen

Dato : 12-11-01 09:19

Købmanden har også mange ting til salg, men jeg vil ikke købe noget hvis han ikke oplyser mig prisen for varene !!!!!!!!!!!!

Fra : John Reinau

Dato : 14-11-01 15:19

Jeg ved at de koster 30 kr stk hvilket er billigt i betratning af at de
ellers koster ca 40 kr stk .... og så er de helt nye !!!
John Reinau

Fra : M Sørensen

Dato : 17-11-01 07:54

Beklager ) Prisen er 30 pr stk Har aldrig været våde