MICHAEL JACKSON I VANDSKADE!!!!
Fra : Alex Amtkjær

Dato : 11-11-01 11:03

Jeg har været så uheldig at hvave haft vandskade i min kælder og mange af
mine michael Jackson venyl plader er ødelagt.
hvis der er nogen der ude med et par af disse titler stående og ik skal/kan
bruge dem til noget så er jeg meget interesert

Det drejer så om følgende titler:

Vinyl 7"

In the closet
Billie jean
The girl is mine
Liberian girl
Gone to sone
Jam
Leave me alone
Beat it
Say say
Bad
I just cant stop loving you
Heal the world

Lp....

Thriller
Histroy
Blood on the danceflooer

Jeg er også i titler som ikke er skrevet op.
Jeg mistede også alle mine MJ kalender Fra
1990-2000 så hvis der er nogen som ik
bruger deres vil jeg også gerne købe dem!!!

På forhånd tak
Alex Amtkjær

Fra : JR

Dato : 11-11-01 11:55

Alex Amtkjær <bastian.amtkjaer@tdcspace.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3bee4cc0$0$1965$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> [...]
> Jeg mistede også alle mine MJ kalender Fra
> 1990-2000 så hvis der er nogen som ik
> bruger deres vil jeg også gerne købe dem!!!

For pokker, jeg troede hans ansigt var smeltet....

JR

Fra : GREGERS HANSEN

Dato : 11-11-01 14:04

Not funny JR!

Fra : Invader Zim

Dato : 12-11-01 00:12

"GREGERS HANSEN" <gregers@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Not funny JR!

haha gu' var det så :D

-Invader Zim

np: Dead Kennedys - Kill The Poor

Fra : Mikster

Dato : 14-11-01 17:45

Jeg er ligeglad med om det er sjovt eller ej...
Jeg vil bare høre: Er hans ansigt smeltet?

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 14-11-01 19:57

"Mikster" <mikkel-sif@ofir.dk>
> Jeg er ligeglad med om det er sjovt eller ej...
> Jeg vil bare høre: Er hans ansigt smeltet?

Ikke for nylig.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : GREGERS HANSEN

Dato : 14-11-01 21:59

Til Mikster: Hvornår fik du sidst penge tilbage, da du fik tjekket din
IQ!!!!

Fra : Invader Zim

Dato : 15-11-01 01:25

> Til Mikster: Hvornår fik du sidst penge tilbage, da du fik tjekket din
> IQ!!!!

Åh gud fader bevarres, Gregers... tag dog og anskaf dig en sans for
selvironi. Lad dog være med at tage det så seriøst.

-Invader Zim

np: Coil - Chickenskin

Fra : Mikster

Dato : 16-11-01 19:59

"GREGERS HANSEN" <gregers@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Til Mikster: Hvornår fik du sidst penge tilbage, da du fik tjekket din
> IQ!!!!

Helt ærligt, så tror jeg nok bare du er muggen over at jeg er sjov og du
ikke er... Det ovenstående burde bevise min pointe!!!

Fra : Henrik Veber Madsen

Dato : 11-11-01 18:02

JR wrote:

> For pokker, jeg troede hans ansigt var smeltet....

Lee Evans på BBCs 'Parkinson':
"Have you heard? Michael Jackson's face is getting back together!"

hvm

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 11-11-01 14:19

"Alex Amtkjær" <bastian.amtkjaer@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
skal/kan
> bruge dem til noget så er jeg meget interesert

Surt!

Ældre 7" vinyl er normalt meget svært at skaffe, så det bliver nok en svær
omgang at få fat i dem alle igen. Prøv plademessen i Nørrebrohallen den 2.
december. Der kan du sikkert finde dem, men sælgerne ved som regel også hvad
de vil ha' for dem.

--
Jesper Brogaard, Denmark
(Please, do not reply by email)