Ny Bruger af nyhedsgruppen dk.snak seksual~
Fra : Ivar Andersen

Dato : 11-11-01 10:16

Hej alle på nyhedsgruppen.

Jeg hedder Ivar Andersen og er 36 år gammel,
og jeg har lige fået en kæreste jeg er meget glad
for og vil gerne om i kan hjælpe mig med at få
svar på nogle af mine spørgsmål med hensyn til hende
der vil dukke op og jeg har da et par spørgsmål nu og
håber at i vil tage godt imod dem de kommer følgende

1 .Jeg har det spørgsmål til jer og det er at min kæreste
er blevet udsat for insest
og hun vil ikke rigtig give fri for det at få orgasme
da hun har haft mange
dårlige erfaringer med mænd
der har misbrugt hende på mange måder
hvordan får jeg hende til at få en orgasme fuldt ud.

Med

Fra : Matthias J.

Dato : 11-11-01 15:44

On Sun, 11 Nov 2001 10:15:58 +0100, "Ivar Andersen" <ivar@pc.dk>
wrote:

> [...]
> dårlige erfaringer med mænd
> der har misbrugt hende på mange måder
> hvordan får jeg hende til at få en orgasme fuldt ud.

Så du er kæreste med Ida? Hun har ellers spurgt om det samme og fået
noget feedback...
Og hun tror hun producerer sæd? Og undrer sig over hvor stor en
tissemand er?
Sorry, jeg undrer mig altså en smule...

Fra : Henning

Dato : 11-11-01 17:41

"Matthias J." <mkjuergensen@email.dk> wrote in message

> [...]
> noget feedback...
> Og hun tror hun producerer sæd? Og undrer sig over hvor stor en

Hej Matthias,
Hvis du ikke er indstillet på at give
seriøse svar på spørgsmål der stilles,
så afhold dig fra at svare overhovedet!
Din optræden er pisse arrogant og nedladende,
er det virkelig nødvendigt for dig at være det?
Stiver det dig selv af? Giver det dig en følelse
af at være klog og intelligent?
Dit svar til Ivar og Ida, er noget af det mest stupide
jeg længe har set, du kan ikke være særlig erfaren
i din omgang med mennesker, når du ikke ved, at
der findes mennesker, der ikke ved det samme som du,
respekt fra din side, for andres mangel på viden, ville
klæde dig, tænk hvis sine lærere i skolen underviser
dig på den nedladende, undrende måde, som du lægger
for dagen her i gruppen.
Prøv bare at forestille dig, at du har et spørgsmål om
ting, den du spørger, synes er basal, almen viden og du
bliver svaret på den måde du svarer Ivar og Ida

Henning
FUT (followup to) news:dk.snak.snik

Fra : Matthias J.

Dato : 12-11-01 00:44

> [...]
>ting, den du spørger, synes er basal, almen viden og du
>bliver svaret på den måde du svarer Ivar og Ida

ser lige at du fik omdirigeret svar til det her til snak.snik...
javel...

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 12-11-01 03:58

On 11 Nov 2001 17:44:12 -0600, Matthias J. <mkjuergensen@email.dk>
wrote:

>ser lige at du fik omdirigeret svar til det her til snak.snik...
>javel...

ja og du skal have et rigemeligt godt agument for ikke at følge den -
da der ikke er noget i dit nærværende svar der berøre seksualitet og
samliv - hvilket du angiveligtvis har dine gode grunde til som næppe
kan komme ind under der skitserede emne betegnelser for rbug af
gruppen men snare en fundas ædndring som du jo ku dele med de
inereserde på den relevante lokalitet dk.admin.netikette - der er jo
ikke noget specilt odioøs i en fut - det betyder egentligt bare at man
jar formuleret sig på en sådan måde at det svar der kan gives og
angiveligtvis også er sendt falder uden for meningen med gruppen
hvorfor det er oplagt at debatere den på et sted hvor , lige præcist
det er meningen - vil man så gerne have de sidste ord jamen så kan man
jo lave en xpost og evt runde af med nogen kvinder bryder sig ikke om
at sluge sæd også er du topick dægget samtidigt med at du forholder
dig til det givne indlæg - hvis du altså gør det !
I det givene samenhæng i de forudgående indlæg der løb op til dette
var tilfældet at du ikke bare svarede på en måde så det faldt uden for
emnet men i dit svar kunne læses en laterlig gørelse af anden
skirbents svar - hvilket sådan set ikke er spcilt skide smart
MvH
Bo

fut :dk.admin.netikette

Fra : Henning

Dato : 12-11-01 18:32

> ser lige at du fik omdirigeret svar til det her til snak.snik...
> javel...

Du behøver nu ikke gøre honnør *G*
Læs mit svar i dk.snak.snik,

MVH
Henning

FUT news:dk.snik.snak

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 11-11-01 18:44

"Ivar Andersen" <ivar@pc.dk> wrote in message
> [...]
> dårlige erfaringer med mænd
> der har misbrugt hende på mange måder
> hvordan får jeg hende til at få en orgasme fuldt ud.

Der er kun en ting at gøre.. Lad "slaget gå sin gang". jo mere hun oplever
at du er til at stole på, og at du gør ting ved hende der er dejlige, og
ikke ubehagelige, vil hun automatisk gradvist få mere og mere tillid til
dig, og kan på et tidspunkt (forhåbentlig) give sig 110% når I er sammen...

Fra : Henning

Dato : 11-11-01 18:53

"Ivar Andersen" <ivar@pc.dk> wrote in message
> Hej alle på nyhedsgruppen.

Hej Ivar og velkommen til

> Jeg hedder Ivar Andersen og er 36 år gammel,
> og jeg har lige fået en kæreste jeg er meget glad
> for

Ja det kan jeg godt forstå du synes, Ida er et dejligt
menneske

> og vil gerne om i kan hjælpe mig med at få
> svar på nogle af mine spørgsmål med hensyn til hende
> der vil dukke op og jeg har da et par spørgsmål nu og
> håber at i vil tage godt imod dem de kommer følgende

Vi skal forsøge så godt vi formår, tag jer ikke af
der ind imellem er et par umodne idioter, der kommer
med dumsmarte bemærkninger.

> [...]
> dårlige erfaringer med mænd
> der har misbrugt hende på mange måder
> hvordan får jeg hende til at få en orgasme fuldt ud.

Ida er jo et meget sårbart menneske på mange områder
og hun løb ind i mænd, der var ligeså sårbare som hun
selv og det er ikke altid af det gode når det sker.

Orgasme er noget underligt noget, enten kommer det
helt problemfrit for kvinderne, når det ikke sker "bare
af sig selv" kan det være svært at lære det.
Tid og tillid er ofte det der skal til, det er ikke noget,
der kan presses igennem.
Du skal være tålmodig, give ømhed og kærlighed,
bruge lang tid på kærtegn, og hun er erogen over
det meste af kroppen når hun har lyst til sex.
Hun har erogene områder, hvor kærtegn fremmer
hendes lyst, hvor netop hun oplever det stærkest
er spesefikt for hende og som i sammen må finde
ud af, for nogle er det nakken der giver de bedste
reaktioner at blive kælet for, måske ryggen, måske
bagdelen, sådan noget kan i finde ud af ved at du
giver hende en blid kropsmassage, med en lægger
body-lotion, både foran og bag på, fra top til tæerne
og omvendt oftest er der næsten direkte forbindelse fra
en kvindes brystvorter og til hendes skød/klitoris

I kan gå så langsomt frem, at i ikke har sex når i laver
disse erotiske kærtegn, men du må gerne kærtegne
hendes skød og hjælpe hende til at holde hendes
seksuelle lyst længst muligt, men hvor hun ved, at
det ikke fører til samleje, det er en måde,at bevise
over for hende, at du er til at stole på og du ikke
tager kontrol over hende, selv om hun ligger
blottet ,sårbar og åben for "misbrug"
Hvis hun kan lide du beundre hendes bryster
eller bagdel, så fortæl hvor skøn og dejlig du synes
hun er meden du kæler for hende, både med hænder,
læber og tunge (kærtegner du hendes nakke, ryg,
bryster osv. med din tunge, så skal i jo ikke bruge
bodylotion, det smager grimt)
Som jeg skrev til Ida, er du velkommen til at maile
mig privat, hvis det er i orden for Ida

MVH
Henning

Fra : Borger Louis

Dato : 11-11-01 22:42

Hej Ivar!

Giv hende en masse kærlighed,også når i ikke dyrker sex.
Måske skal hun have følelsen af at det i gør, er på grund af kærlighed,
og ikke en voldelig,twisted,dyrisk affære,hvis du forstår.

Jeg kender ikke Ida og hendes historie,
men jeg tror hun trænger til kærlighed-følelsen af at være elsket.
Og når i elsker,så udtryk at du vil have hende af ren kærlighed til hende.
Men det gør du garanteret allerede.

Jeg vovede pelsen,ved ikke om dette er et godt råd,
men jeg håber i får et dejligt forhold sammen.

Kærligst Borger Louis

Henning <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3beebb6a$0$2007$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...