Hvorfor hopper min menu?
Fra : Kurt Hansen

Dato : 11-11-01 08:40

Jeg arbejder med en skitse til en lodret menu i en frame. Når jeg i
hovedmenuen klikker på første menupunkt, udskiftes hele framesettet
med et nyt, hvor undermenuen nu er indlæst i venstre frame. Altsammen
såre traditionelt. MEN... undermenuen hopper nogle få pixels til højre
i forhold til hovedmenuen og når man klikker på tilbageknappen, hopper
det hele tilbage igen.

Er der nogen der kan give mig en forklaring?
http://www.towle.dk/test/index2.html

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Allan Vebel

Dato : 11-11-01 12:07

Kurt Hansen <kurt@towle.dk> skrev

> undermenuen hopper nogle få pixels til højre

Jeg tror det er din <DIV ALIGN="center"> der gør det.

Hvis de enkelte elementer ikke har nøjagtig samme
bredde, vil de prøve at centrere sig i din frame, og
så ser det ud som om det hopper.

Prøv i stedet med en margin til venstre, så det har
samme udgangspunkt.

--
Allan

Fra : Kurt Hansen

Dato : 11-11-01 12:15

On Sun, 11 Nov 2001 12:07:22 +0100, Allan Vebel wrote:

> [...]

>bredde, vil de prøve at centrere sig i din frame, og
>så ser det ud som om det hopper.
>
>Prøv i stedet med en margin til venstre, så det har

Pinligt. Jeg er netop gået online for at meddele at jeg selv har
fundet ud af det.

Jeg havde brugt 2 forskellige spacere (gennemsigtige giffer) med 3
pixels forskel i bredden

Venlig hilsen
Kurt Hansen