Int til String
Fra : Morgi

Dato : 10-11-01 22:10

Hej NG

Hvis jeg har en primitiv int og gerne vil have den lavet om til en streng,
hvad gør jeg så helt konkret. Ex. :

int tal =10;
String temp = new String("");

Hvad skal der så helt konkret stå? Jeg har kigget i onlinedokumentationen,
men jeg er lidt ny i faget, så det er ikke så nemt.

Fra : Jonas Kongslund

Dato : 10-11-01 22:27

on Saturday 10 November 2001 22:09, Morgi <hello@hotmail.com> wrote:

> Hej NG
>
> Hvis jeg har en primitiv int og gerne vil have den lavet om til en streng,
> hvad gør jeg så helt konkret. Ex. :

Der er flere måder

int i = 10;
String foo = new String(i);
String bar = ""+i;
String foobar = Integer.toString(i);

--
Jonas Kongslund <jonas(at)kongslund.dk> XNS: =Jonas Kongslund

Digital Rights - raising awareness of rights in the digital world
http://www.digitalrights.dk

Fra : Morgi

Dato : 10-11-01 22:38

Mange Tak for hjælpen - det fungere upåklageligt!!