T68 som modem
Fra : Peter B. Juul

Dato : 10-11-01 18:57

Jeg har prøvet at bruge T68 som modem via infrarød port.

Hvis jeg starter hyperterminal og kobler mig direkte på COM4 kan jeg
sagtens sende modemkommandoer (ATZ, ATDnummer, osv.), men hver gang
jeg prøver at ringe op kan jeg se at telefonen ringer op til nummeret,
den skriver "forbinder" og efter ganske få sekunder returnerer den en
NO CARRIER.

Hvis jeg ringer op p normal vis direkte fra telefonen kan jeg høre, at
jeg når igennem til modemet.

(abonnementsformen burde ikke give problemer, da det virker fint fra
en Motorola med samme SIM-kort.)
--
Peter B. Juul, o.-.o "And how are you?" said Winnie-the-Pooh.
The RockBear. ((^)) Eeyore shook his head from side to side.