HJÆLP kæmpeproblem med mit netværk!
Fra : Jannie

Dato : 10-11-01 18:38

Hej alle, okay, mit problem er at jeg er ved at installerer et nætværkskort
i min computer, der er en lille ledning i, hvor skal den sluttes til?

Jeg har bakset med at få min to comp sat sammen siden kl 11.00 i formiddags
for lige nu at opdage jeg havde glemt at sætte ledningen i;))))))) hmmmm;))

Jannie

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 10-11-01 18:55

"Jannie" <lolloisto@hotmail.dk> skrev i en meddelelse

> Hej alle, okay, mit problem er at jeg er ved at installerer et
nætværkskort
> i min computer, der er en lille ledning i, hvor skal den
sluttes til?

Den er til wake-on-lan, og det behøver du vist ikke spekulere på.

Det er da også smart med trådløst

Niels

Fra : Jannie

Dato : 10-11-01 18:57

> Det er da også smart med trådløst
>
> Niels

Tusind tak;) Så ved jeg sørgme ikke hvorfor mit netvær ikke virker;( Jeg
prøver lige en gang til, jeg har winME skulle være såå nemt....hmmm:))

Jannie

Fra : Alex Striker

Dato : 10-11-01 20:36

Hej Jannie

"Jannie" <lolloisto@hotmail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle, okay, mit problem er at jeg er ved at installerer et nætværkskort
> i min computer

jeg tror du kunne få glæde af at kikke her måske:

http://www.danbbs.dk/~duelund/pcinfo/ics/index.htm

> Jeg har bakset med at få min to comp sat sammen siden kl 11.00 i formiddags

ja surt

> Jannie

Mvh Alex Striker

--
Udtaler mig udelukkende på firmaet´s vegne
http://www.striker.adsl.dk