Operatør logo
Fra : Jan

Dato : 10-11-01 12:46

Jeg har en telefon med to SIM kort i, til hver sin operatør.
Hvis jeg vil downloade et operatør logo, vil det så dække over begge operatører? I så fald kan jeg jo ikke se hvilken operatør jeg
bruger.

vh
Jan

Fra : "René Nielsen"

Dato : 10-11-01 13:15

I artikel <3bed13ff$0$220$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, skrev "Jan"
<jesk@c.dk>:
> Jeg har en telefon med to SIM kort i, til hver sin operatør. Hvis jeg
> vil downloade et operatør logo, vil det så dække over begge operatører?
> I så fald kan jeg jo ikke se hvilken operatør jeg bruger.
Nej - det vil dække for den operatør, som du nu bruger, på det tidspunkt,
hvor du modtager logoet..

René

--
Nej - jeg snakker kun for mig selv.. det er mine meninger, ikke andres..
Web : [ http://www.renenielsen.com/ ]

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 10-11-01 14:14

René Nielsen skrev:

>Nej - det vil dække for den operatør, som du nu bruger, på det tidspunkt,
>hvor du modtager logoet..

Det kommer nu an på hvordan man sender det.

Jeg kan godt sende et logo hvor logoet vil vises hvis du putter et
Sonofon-kort i telefonen (eller roamer på deres) net, selvom du f.eks.
har et Telia-kort i på det tidspunkt du modtager det.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic med flere...

Fra : KGB

Dato : 11-11-01 14:22

> [...]
> Hvis jeg vil downloade et operatør logo, vil det så dække over begge
operatører? I så fald kan jeg jo ikke se hvilken operatør jeg

Har du en benofon ??

> vh
> Jan

KGB