Langsom browser ved TDC BB
Fra : Heidi

Dato : 10-11-01 10:45

Jeg har lige fået BB fra TDC (256/128), og hastigheden er
generelt ok - lige bortset fra når jeg åbner hjemmesider.
Faktisk kan jeg næsten ikke mærke forskel i forhold til da jeg
brugte 56K modem, og det kan vel ikke være meningen at
det skal gå så langsomt.
Jeg sletter jævnligt filerne i Oversigten i browseren, og
temporary internet files, for at det skal køre lidt hurtigere - men
det hjælper faktisk ikke.

Hvad kan årsagen være til at det går så langsomt? Vil det
hjælpe med en formattering? Eller er det TDC jeg skal
kontakte for gode råd?

På forhånd tak - og undskyld hvis dette er den forkerte
gruppe....

--
Mvh. Heidi
http://www.hct.hjem.wanadoo.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-11-01 12:31

Sat, 10 Nov 2001 10:45:28 +0100, skrev "Heidi"
<nyhed@adslhome.dk>:

>Jeg har lige fået BB fra TDC (256/128), og hastigheden er
>generelt ok - lige bortset fra når jeg åbner hjemmesider.

Bruger du Norton Antivirus?

Så slå scripting fra i denne.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Heidi

Dato : 10-11-01 15:05

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> skrev i news:3u3qutsunbie1d6p6j4mqhvs90po17p4ai@news.tele.dk

> Bruger du Norton Antivirus?

Ja jeg gør - og jeg fandt faktisk også ud af at det var årsagen.

> Så slå scripting fra i denne.

Jeg har ingen anelse om hvad det vil sige - så jeg bliver også
nød til at spørge hvordan man gør det??

Mvh.
Heidi

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-11-01 15:17

Sat, 10 Nov 2001 15:04:55 +0100, skrev "Heidi"
<nyhed@adslhome.dk>:

>Jeg har ingen anelse om hvad det vil sige - så jeg bliver også
>nød til at spørge hvordan man gør det?

Jeg bruger ikke selv NAV og kender derfor kun løsningen fra andre
indlæg, men der må være et eller andet sted under options, hvor
man kan slå det fra.

Prøv evt. at spørg i news:dk.edb.sikkerhed.virus.