FP 2000 - menu
Fra : Hans Lindskov

Dato : 10-11-01 10:24

Hvordan laver man en menu, der når man kører musen henover åbner
nogle undermenuer, der så åbner andre sider. Jeg har set det i FP
2002, men kan jeg også lave det i FP 2000

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 10-11-01 16:09

Ja, laves på samme måde.

Fra : Hans Lindskov

Dato : 10-11-01 20:19

Hans Lindskov wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
> nogle undermenuer, der så åbner andre sider. Jeg har set det i FP
> 2002, men kan jeg også lave det i FP 2000

tak for svaret- men hvordan ? jeg kan ikke umiddelbart se det under
Tutorials.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 11-11-01 19:35

Det havde givet mere mening hvis du havde svaret på mit indlæg i
stedet for dit eget.
Nå men søg efter "collapsible list" i hjælpen. På dansk formentlig
noget lignende "sammenklappelig liste".

Fra : Hans Lindskov

Dato : 11-11-01 23:24

> [...]
> nogle undermenuer, der så åbner andre sider. Jeg har set det i FP
> 2002, men kan jeg også lave det i FP 2000

Mange tak for dit svar. Jeg har fundet det - Ja man skal jo spørge
korrekt for at få det rigtige svar, men dette var min debut på denne
side.
Jeg har iøvrigt lært meget meget ved at læse jeres artikler mv.
hilsen HL

Fra : Mikkel F. S. Anderse~

Dato : 12-11-01 06:15

On Sun, 11 Nov 2001 22:23:36 +0000 (UTC), Hans Lindskov
<lindskov@surfpost.dk> wrote:

-kipl-
>Jeg har iøvrigt lært meget meget ved at læse jeres artikler mv.
>hilsen HL
>
>--
>Vil du lære at kode HTML, XHTML, CSS, SSI eller ASP ???
> - Pædagogiske tutorials på dansk
> - Kom godt i gang med koderne
>KLIK HER! => http://www.html.dk/tutorials

Jeg har lige prøvet at lave en sådanne menu. Og den er ikke Netscape
6.1 kompatilbel.... ;-(

Fra : Gevaldi

Dato : 13-11-01 20:51

"Hans Lindskov" <lindskov@surfpost.dk> skrev i en meddelelse

[snip]

> [...]
> side.
> Jeg har iøvrigt lært meget meget ved at læse jeres artikler mv.

Vil du ikke nok klippe det fra som du ikke
svarer på og så undlade at din signatur
bliver dubleret op til flere gange i det
samme indlæg som du kan se ovenstående.

Det er vanskeligt at følge/læse en debat
hvor det hele bare kommer i en stor
pærevælling, så klip og svar under det
du svarer på....Tak

/Gevaldi