animeret cursor
Fra : hex

Dato : 10-11-01 01:18

Jeg har fundet en animeret markør (.ani), som jeg gerne vil bruge på
en site. Ved I, hvordan jeg gør det?

hex

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-11-01 02:13

9 Nov 2001 16:18:19 -0800, skrev hexdk@hotmail.com (hex):

>Jeg har fundet en animeret markør (.ani), som jeg gerne vil bruge på
>en site. Ved I, hvordan jeg gør det?

<a style="cursor: url(globe.ani), pointer"
href="hklik.zip">her</a>.

Du bør angive en alternativ cursor af hensyn til browsere, som
ikke understøtter url cursors.

Det er kun IE 6 og Konqueror, som understøtter det.

Ovennævnte kan du se i funktion på
<http://home13.inet.tele.dk/smedpark/webhjaelp/ie5/ie5.htm> ved
linkteksten til Du kan downloade grafik og script til contextmenu
som zipfil.

Vil du bruge det på hele siden, så i head:
<!--
body   {cursor: url(globe.ani), text}
-->

eller for den sags skyld i en afsnit, så
eller et hvilket som helst andet tag.
--
med venlig hilsen
Knud