Infrarød
Fra : Jan Petri

Dato : 09-11-01 23:25

Hej
Pc-suite og bærbar pc til Nokia 8310
Hvordan aktiverer man deninfrarøde port på bærbar pc ?
Skal der installeres drivere ?
Hvad gør jeg ?
Jan

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 10-11-01 01:37

"Jan Petri" <janpetri@pc.dk> wrote in message

Hej.

> Pc-suite og bærbar pc til Nokia 8310
> Hvordan aktiverer man deninfrarøde port på bærbar pc ?

På min bærbare, der er IrDA pr automatik aktiveret.
Jeg bruger Win2K.

> Skal der installeres drivere ?

Ikke på min laptop....den der fulgte med Win2K var nok.

> Hvad gør jeg ?

Aktiverer IrDA på telefonen, og lægger den således at telefonens IrDA-øje og
pc'ens IrDA-øje kan 'se' hinanden.
Der må ikke være forhindringer imellem.

Når de 2 IrDA'er opdager hinanden, så kommer der et lille ikon på pc'en, som
fortæller at den har fat i telefonen.
Desuden fortæller den også, hvilken telefon den har fat i.

Og så er det bare at gå i gang.

Mvh HAA.

Fra : Anders HJ

Dato : 11-11-01 17:53

På min Dell skulle jeg ind og slå det til i BIOS'en, så hvis det ikke virker
er det nok der du skal kigge.

Anders

Fra : Morten Okholm

Dato : 12-11-01 13:58

Jep - samme ting her.. "seriel port B" skal sluttes til (for det meste skal
den stå til auto)

// Morten