Skærme
Fijala 3554
Eksisterer Viewpoint stadig?
Fra : Kent Madsen

Dato : 09-11-01 20:28

Den officielle Viewpoint side er åbenbart blevet erstattet/købt af en
porno-side!? Gad vide om der stadig laves Viewpoint skærme eller er de
forsvundet helt eller blevet opkøbt?

Grunden til at jeg er så nysgerrig er at jeg mangler en Win2000 driver til
min Viewpoint 9a10 (19").

På forhånd tak

Kent Madsen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 09-11-01 22:19

"Kent Madsen" <kent@odense.kollegienet.dk> wrote in message
> [...]
> forsvundet helt eller blevet opkøbt?
>
> Grunden til at jeg er så nysgerrig er at jeg mangler en Win2000 driver til

Er det ikke viewsonic du tænker på?

viewsonic er delvist købt af Nokia.

Fra : Kent Madsen

Dato : 10-11-01 09:29

> Er det ikke viewsonic du tænker på?
> viewsonic er delvist købt af Nokia.

Nej, det hedder Viewpoint, og har normalt haft dette link, som nu er blevet
erstattet af porno!?
http://www.viewpointmonitor.com

CU, Kent

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 10-11-01 09:31

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en meddelelse news:3bec4841$0$752$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> "Kent Madsen" <kent@odense.kollegienet.dk> wrote in message

> Er det ikke viewsonic du tænker på?
>
> viewsonic er delvist købt af Nokia.
Hej Bjarke
Tror du ikke det er omvendt, da Nokia har skrevet at de har solgt deres monitor afdeling.
Med venlig hilsen
Paul Ø. Sørensen
paul@sorensen.as
www.paul.sorensen.as

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-11-01 10:45

"Paul Østerby Sørensen" <paul@sorensen.as> wrote in message

> Hej Bjarke
> Tror du ikke det er omvendt, da Nokia har skrevet at de har solgt deres
monitor afdeling.
> Med venlig hilsen

Joe, det er da vist rigtigt nok,, sad også også tænkte på det et øjeblik

Fra : Moller

Dato : 11-11-01 08:06

Prøv denne: http://webhome.idirect.com/~cati/monitor.html
Uden garanti dog

Mht. ViewPoint: Ser ud til at de er ophørt. Var mærket evt. et OEM-produkt?

Mvh Moller