siger lige davs
Fra : LEIF ANDERSEN

Dato : 09-11-01 19:04

I den kolde og grumme tid.

--
Med venlig hilsen fra
Leif Andersen
Radikal Venstre
Icq 36558722
Tag 2 minutter af din internet tid
og se her http://www.mintmail.com/?m=1480459

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-11-01 19:26

Fri, 9 Nov 2001 19:03:45 +0100, skrev "LEIF ANDERSEN"
<leif.andersen@mbox301.get2net.dk>:

>I den kolde og grumme tid.

skal du lige tjene nogle penge ved at vi klikker på dit link...

Så vil man se siden, så brug http://www.mintmail.com istedet for
istedet for at støtte en spammer.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : TDJ

Dato : 09-11-01 20:18

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> wrote in

> skal du lige tjene nogle penge ved at vi klikker på dit link...
>
> Så vil man se siden, så brug http://www.mintmail.com istedet for
> istedet for at støtte en spammer.

Hey, hvis ellers vi havde
   - klikket på hans link
   - signet op ved mintmail
   - faktisk modtaget ting fra mintmail
   - og havde læst mail fra dem (sikkert noget med at svare på spørgsmål
    eller et eller andet)

.... så havde han tjent hele 3 CENT !

Der er skal altså KNOKLES for at blive rig på at spamme på den måde !

[citat fra Mintmail.com]
As an added bonus, when you sign up, we'll issue you your own unique
"Referral Link" to MintMail.com. Simply refer your friends and associates
to your Link. For every one that signs up as a Member, we'll pay you an
additional three cents Referral Bonus each time they receive an email from
MintMail.com! That's not all! For each Member THEY refer, we'll also pay
you an additional two cents for each MintMail they receive.
(..)
Who's paying out all this money?!
[end citat]

*LOL*

FUT: dk.admin.netmisbrug

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 09-11-01 20:55

On Fri, 9 Nov 2001 19:03:45 +0100, "LEIF ANDERSEN"
<leif.andersen@mbox301.get2net.dk> wrote:

>I den kolde og grumme tid.

Ohh nej og jeg som selv stemmer Radialt :(
for helved Leif - det Radiakle venstre udemærker sig ved at derres
kerne vælger ( læger lektorer højskole lære folk på slutningen af et
universistites studium ja folk der evd hvem Kafka og camus er osv )

men en ting man for fanden ikke gør er at sænde OT spam materiale for
sine skide hjemmeside op tilvalget i en nyhedes gruppe der på ingen
måde besjkæftiger sig med sligt - jeg forventer du ryder dit indlæg og
sender gruppen en undskyldning !!!!
for fejlpostning

MvH
Bo