Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Defuser til blitz
Fra : Pico

Dato : 09-11-01 18:18

Er der nogen der ved hvor man kan købe de defusere (mælkehvide)
som man ser alle profesionelle rende rundt med på deres blitz ?

Pico

Fra : Kim Jeppesen

Dato : 09-11-01 19:15

Hej Pico

Hos Foto/C og www.scandinavianphoto.se

Jeg betalte lige omkring 250 for en Omni til Nikon SB-28 hos
scandinavianphoto. Fik dem til at sende den i en kuvert - for det er alt for
dyrt med pakke - mener de tager langt over 100 kr. for at sende den i
pakke - så da den ikke vejer et døjt overtalte jeg dem til en billig
løsning. De var dog lidt langsomme, men da jeg havde rykket tilpas mange
gange endte den ude foran huset med et ekspresbud - morgenen efter jeg
skulle have brugt den til en konfirmation

Mvh

kim