Tæller
Fra : Joan Frederiksen

Dato : 09-11-01 18:01

Hej

Jeg er i fuld sving med at lave min første hjemmeside med frontpage. Da det
er første gang jeg roder med en hjemmeside (og er da også nået ganske langt)
støder jeg selvfølgelig på probs.
Og mit problem lige nu, er at få sat en tæller på siden. Jeg har det stykke
kode jeg skal bruge og har da også forsøgt at sætte det ind ........ men på
siden vises der kun noget af den kode og ikke den tæller som det skulle
være.
Hvad er det jeg gør forkert? Eller hvad er det jeg mangler at gøre?
Håber der er en der kan hjælpe.

/Joan

Fra : Camilla Scharff

Dato : 09-11-01 18:05

Hej Joan

Giv os URL'en til siden, så er det lidt lettere at finde fejlen... (det er
meget svært at gætte sig til, hvad der monstro kunne mangle i din kode uden
at kunne se den

Mvh. Camilla
--
Camischa's burmesere
http://www.burmese.dk

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 09-11-01 18:18

Hej Camilla *S*

Siden er her og det er nederst på siden at det er galt.
Ej det er garanteret mig som er en klovn.

/Joan

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 09-11-01 18:22

"Joan Frederiksen" <joan.frederiksen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Camilla *S*
>
> Siden er her og det er nederst på siden at det er galt.
> Ej det er garanteret mig som er en klovn.
>
> /Joan

Måske en adresse ville være et hit Sorry!
http://www.nepton.dk/catz/Index.htm

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-11-01 20:53

Fri, 9 Nov 2001 18:21:31 +0100, skrev "Joan Frederiksen"
<joan.frederiksen@mail.tele.dk>:

>Måske en adresse ville være et hit Sorry!

Muligvis p.gr.a.

<SCRIPT SRC="http://www.wservice.dk/wservice-dk/counter?id=364"
LANGUAGE="Javascript"><SCRIPT>

</script>

Skal være
<SCRIPT SRC="http://www.wservice.dk/wservice-dk/counter?id=364"
LANGUAGE="Javascript"></SCRIPT>

og det sidste </script> fjernes.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : ThomasD \(dk\)

Dato : 09-11-01 18:13

"Joan Frederiksen" <joan.frederiksen@mail.tele.dk> escribió en el
mensaje news:3bec0b00$0$2071$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
skulle
> være.
> Hvad er det jeg gør forkert? Eller hvad er det jeg mangler at gøre?

Du skal indsætte koden via notepad.
Thomas

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 09-11-01 18:24

"ThomasD (dk)" <ruthruth@teleline.es> skrev i en meddelelse

> Du skal indsætte koden via notepad.
> Thomas

Jeg er ikke med, kan du ikke forklare detaljeret? Please.

/Joan

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-11-01 18:52

Fri, 9 Nov 2001 18:24:10 +0100, skrev "Joan Frederiksen"
<joan.frederiksen@mail.tele.dk>:

>Jeg er ikke med, kan du ikke forklare detaljeret? Please.

Gå i htmlvisning, gå nederst, kopier koden ind lige over </body>.

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 09-11-01 19:00

> Gå i htmlvisning, gå nederst, kopier koden ind lige over </body>.

Det er det som jeg gør, men det virker ikke.

/Joan

Fra : ThomasD \(dk\)

Dato : 09-11-01 19:25

"Joan Frederiksen" <joan.frederiksen@mail.tele.dk> escribió en el
mensaje news:3bec18cc$0$355$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Det er det som jeg gør, men det virker ikke.

Joan, når du har kopieret koden - uanset hvor det er fra - så sæt den
først ind i notepad og kopier den derfra til fp, som knud skriver.
Thomas

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 09-11-01 20:15

> [...]
>
> Joan, når du har kopieret koden - uanset hvor det er fra - så sæt den
> først ind i notepad og kopier den derfra til fp, som knud skriver.

Hej Thomas & Knud

Jeg har forsøgt med at sætte koden ind i notepad og derefter kopieret den og
sat den ind lige over </body>.
Jeg har også siddet og tastet koden ind, men lige lidt hjælper det. Nu viser
den dog ikke noget af koden på siden, men der er intet der hvor tælleren
skulle være

/Joan

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-11-01 19:32

Fri, 9 Nov 2001 19:00:07 +0100, skrev "Joan Frederiksen"
<joan.frederiksen@mail.tele.dk>:

>Det er det som jeg gør, men det virker ikke.

Upload siden, hvor man kan se fejlen (og vi kan se koden).

Fra : Lars Raaby

Dato : 09-11-01 19:58

Er det ikke her fejlen er: <SCRIPT
SRC="http://www.wservice.dk/wservice-dk/counter?id=364"
LANGUAGE="Javascript"><SCRIPT>

</script>
Der er et script under html

Best Regards
Mit freundlichen Grüssen
Lars Cramer Raaby
Rødkjærsbro
Denmark
******************

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 09-11-01 23:39

Ok takker for hjælpen *S*
Uanset hvad jeg gjorde, så virkede den kode ikke. Jeg har nu fundet en anden
kode og den virker
Men takker endnu en gang

/Joan

Fra : Jan Skov Christensen

Dato : 04-12-01 17:27

Du skal vel indsætte koden via indsæt => avanceret => HTML.
Så bør den tage HTML koden og sætte den ind som kode og ikke som alm. tekst.

/Jan
www.jsc.dk/vejle