Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Oldschool --> newscool
Fra : j o e y

Dato : 09-11-01 17:27

Hey, Tak for alle besvarelserne! (på forrige posting) Ja, det er rigtigt at
jeg har ikke rigtig
har bestemt hvor mange penge jeg vil bruge på det endnu... Eller hvad det
skal
bruges til !!

MEN som udgangspunkt skal det bare være en lille billig sag ! Jeg vil stadig
fremkalde og kopiere mine film i labarorie, så det med scanneren kunne bare
være sjovt at lege med.... Fx, at sende vennerne feriebilleder over mailen -
eller måske lave effekter på billedet ( her kommer printningen ind i
billedet)

Grunden til at jeg ikke skrev mit buget først var, at jeg i virkeligheden
ikke viste hvad man kan få for hvor meget !

Men lad os som udgangspunkt sige 1000,- gerne brugt !! Hvad kan jeg få for
det.. HUSK at det nødvendigvis behøver at være super professionelt, bare
lidt for sjov her i starten....

joey

Fra : Kim Jeppesen

Dato : 09-11-01 18:13

Fra : j o e y

Dato : 09-11-01 18:47

hej Kim....

Ja, ja, jeg er mægtig glad for mit nye objektiv !! Jeg skal ud og købe nye
s/h film i morgen, og skyde løs hele weekenden !!

Ja, det lyder som et godt bud med den der Agfa Snapscan ! Det vil jeg lige
undersøge... Tak for ide'en.

Vi snakkes.

joey