/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Vrøvl med mobiltelefonen efter nummerskift~
Fra : Lars Brandt


Dato : 09-11-01 16:44

Min bror har udnyttet at han kunne skifte mobilselskab fra Orange
(Mobilix) til Telmore og tilsyneladende gik alt efter planen. Han fik
sit nye simkort osv.

Men ingen roser uden torne. Han kan ikke modtage opkald på sin
mobiltelefon - alle opkald ryger direkte ind på hans gamle
telefonsvarer som han havde hos Orange.

Han kan så til gengæld godt foretage opkald fra telefonen. Og har
brugt over 200 kr på opkald til Telmore for at få en logisk
forklaring.

Er det hvad man kan kalde en halv nummerportabiltet eller hvad?????



/Lars

 
 
jan steen sørensen (09-11-2001)
Kommentar
Fra : jan steen sørensen


Dato : 09-11-01 17:40

> Han kan så til gengæld godt foretage opkald fra telefonen. Og har
> brugt over 200 kr på opkald til Telmore for at få en logisk
> forklaring.

Og hvem sagde at nummerportabileteten ikke også kunne være en rigtig "god
forretning" for udbyderne..

> Er det hvad man kan kalde en halv nummerportabiltet eller hvad?????

Det er bare så surt når det ikke virker... - og hvem er det lige nu der
taber på dette? KUNDERNE!

Teleselskaberne påtager sig opgaverne uden at kunne leve op til at løse
disse smertefrit, dels fordi det involverer at de ved hvordan, samt kan og
vil løse opgaven - mit indtryk er at opgaven ganske vist så overskuelig ud
for selskaberne, jeg føler også de har viljen til at det skulle kunne foregå
uden problemer, men teknikken og procedurer ser ud til at ødelægge
resten... - sammen med at der ikke er tildelt (ansatte) nok resurser til at
løfte opgaven.

Jan





"René Nielsen" (09-11-2001)
Kommentar
Fra : "René Nielsen"


Dato : 09-11-01 21:39

I artikel <3bec07f5$1$11605$d40e179e@nntp03.dk.telia.net>, skrev "jan
steen sørensen" <jss@private.dk>:
> skulle kunne foregå uden problemer, men teknikken og procedurer ser ud
> til at ødelægge resten... - sammen med at der ikke er tildelt (ansatte)
Og det kan du selvfølgelig bekræfte fra et sted - at der ikke er ansatte
nok til opgaven, det er selvfølgelig ikke teknikken der driller.

René

--
Nej - jeg snakker kun for mig selv.. det er mine meninger, ikke andres..
Web : [ http://www.renenielsen.com/ ]

Mickey (09-11-2001)
Kommentar
Fra : Mickey


Dato : 09-11-01 21:16

"René Nielsen" <mig@renenielsen.com> skrev i en meddelelse
news:9shbe9$s6d$1@sunsite.dk...

> Og det kan du selvfølgelig bekræfte fra et sted - at der ikke er ansatte
> nok til opgaven, det er selvfølgelig ikke teknikken der driller.

det har været fremme at det var begge dele - i hvert fald for TDC's
vedkommende

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Problemer med forbindelsen ?
- lav en traceroute på http://trace.susie.dk


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177587
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6409126
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste