Siemens S35i
Fra : Jackass

Dato : 09-11-01 15:57

Er der nogen der har nogen erfaringer med Siemens S35i?

Er det en telefon man bare skal eje, eller er det noget l...?

Jeg er godt klar over at den er udgået, men alligevel.....

-- Brian

Fra : "

Dato : 10-11-01 13:39

Jeg har en til salg:
Pga jeg får den nyeste model fra mit job.Vil jeg sælge min egen.
Siemens er Kanon gode telefoner og får mere og mere fat i markedet.

Min s35i er til dato den Bedste mobilos jeg har haft.
Den her jo simpelthen ALT.
Wap-internet-kanon kalender-valuta osv osv sov

Ny pris : ca 2500-2800kr
min pris . ca 1800kr

--

Mailto:trads@get2net.dk

Henrik Olesen
Randers

Fra : M. Cruusberg

Dato : 10-11-01 14:13

Jeg er glad for den, Stort display, voicememo, osv, osv

m. Cruusberg

Fra : Boffie

Dato : 13-11-01 20:40

Hejsa
Hvis det var mig ville jeg nok hellere vælge en Siemens S40, da jeg synes
den har et bedre menu system. Det virker mere logisk at bruge.
Jeg har selv en S40 og en SL45, min favorit telefon er klart S40.
Men hvis du er vant til Siemens MMI, så bør du selvfølgelig vælge S35.
S40 er oprindeligt lavet fra Bosch / Dancall.

Jan

Fra : Boffie

Dato : 14-11-01 17:02

Hejsa