Jay og Silent Bob
Fra : Ingrid Kristensen

Dato : 09-11-01 13:54

Læste lige i Empire, at Jay og Silent Bob vender frygteligt tilbage i "Jay og
Silent Bob vender tilbage" (sjovt nok). Er der nogen, der ved, hvornår den
forventes at få premiere i Danmark? Jeg håber, at vi igen får lov til at se dem
danse som i Clerks. Den scene var vildt griner
Ikris

--
Posted from 213.237.104.171.adsl.by.worldonline.dk [213.237.104.171]

Fra : Magnus Dreyer

Dato : 09-11-01 15:20

Fra : Magnus Dreyer

Dato : 09-11-01 15:59

Fra : Peter Larsen

Dato : 09-11-01 15:53

Hejsa

Release ved jeg intet om, men jeg garantere dig at dufår lov at se
dem danse :D

hilsen

PEter

Fra : Ulrik Jensen

Dato : 09-11-01 16:23

Hej

> [...]
> ved, hvornår den forventes at få premiere i Danmark? Jeg håber, at vi
> igen får lov til at se dem danse som i Clerks. Den scene var vildt

Jay & Silent Bob er en lidt middelmådig film..... SPECIELT hvis man
ikke kender Kevin Smith........

MEN, jeg tror jeg fik den ultimative oplevelse ud af det..... vi var et
par kammerater der så hele Kevin Smith kavalkaden igennem en nat,
Clerks -> Mallrats -> Chasing Amy -> Dogma -> Jay & Silent Bob Strikes
back.... det var simpelthen for sejt, filmene er fyldt med referencer
til de foregående...... En fed detalje er f.eks. at Brian O' Halloran
er med i alle filmene, og han hedder Hicks til efternavn i dem
allesammen.... Eller de historier der cirkulerer i alle filmene, om
pigen der døde midt i et svømmetag, eller en anden der så tilgengæld er
lidt spoiler agtig, så jeg vil ikke nævne den her.....

Ulrik Jensen
ulrik@qcom.dk
http://www.qcom.dk/2a/film - min filmsamling.....