Flash til Nokia 3310
Fra : asts

Dato : 09-11-01 10:58

Jeg skal til at flashe en nokia 3310, men der er nogel ting,
som jeg lige skal vide inden jeg går i gang:

1: Jeg bruger programmet Dejan Flash, men hvad er "end address" på de
forskellege versioner fra v4.06 til den nyeste (v4.35 tror jeg nok)???

2: Man skal bruge den samme version, når man laver partical-flash,
men gælder det også for full-flash???

3: Jeg har læst noget om at når man laver full-flash, så skal man også
programere noget
EPPROM eller noget i den stil, hvad er det, hvordan gør man og er det
overhovedet nødvendigt???

4: Jeg har også læst noget med at filen f_loader.bin skal passe med
SW-versionen på telefonen, men jeg kan kun finde *.fls-filer, er det
nok???

5: Hvis man skal bruge forskellige f_loader.bin-filer, hvordan finder
man så ud af om det er den rigtige??

6: Hvad er den originale hjemme side til Dejan Flash, og hvad er hedder
den nyeste version???

7: Hvis nu uheldet er ude, og noget går galt undervejs, er det så muligt
selv at reparere det med en full-flash, eller skal den i så fald sendes
ind til en autoriseret forhandler???

Jeg håber, at der er nogen der ude, som kan svare på alle disse
spørgsmål, så ville jeg blive meget glad...

MVH
ASTS

http://www.kandu.dk/