flash og serverside
Fra : Bo Rattenborg

Dato : 08-11-01 21:41

www.launch.com kan man oprette sin egen radiostation, fint nok, men mit
spørgsmål er så; man kan rate forskellige sange via en flash-pullbar der går
fra 1-100, når der rates så registreres dette i launches database, men
hvordan sendes disse informationer fra flash til www.launch.com ?

Er der nogen der kan forklare ?

Mvh
Bo

Fra : Emil Hauch Jensen

Dato : 24-11-01 04:17

Du kan bruge loadvariables() til både at sende og hente data til/fra
serverside kode.

-Toraz

Fra : Bo Rattenborg

Dato : 28-11-01 18:51

"Emil Hauch Jensen" <root@prodigium.dk> wrote in message
> Du kan bruge loadvariables() til både at sende og hente data til/fra
> serverside kode.

Det jeg havde set var, at man fra et vindue der var åbnet med en Flashmovie,
kunne via en 'skydebar' ændre værdier der så åbenbart blev sendt til en
server, uden at siden skulle indlæses igen.

Mvh
Bo

Fra : Emil Hauch Jensen

Dato : 29-11-01 14:08

Ja, og det er lige præcos fordelen ved at bruge flash og loadvariables..
brugeren finder aldrig ud af at der er blevet sendt data frem og tilbage.

--
-Mvh.
-Emil hauch Jensen

http://www.prodigium.dk
root@prodigium.dk

Fra : Bo Rattenborg

Dato : 29-11-01 16:03

> Ja, og det er lige præcos fordelen ved at bruge flash og loadvariables..
> brugeren finder aldrig ud af at der er blevet sendt data frem og tilbage.

loadvarables kan altså også anvendes til at sende værdier ?

har du eller du til et eksempel ?

Mvh
Bo