Fast IP på NE (Undskylder)
Fra : Peter Larsen

Dato : 08-11-01 20:56

Hej Ng

Jeg har søgt lidt her i NG og fundet følgende fra tidligere (09/10/01) :

"> Har du et link til det eller er det noget du har på papir ???
> ----------
Under punkt 5C på denne side står det.
http://kundeservice.opasia.dk/abonnementservice/kundevilkaar/netexpress_vilk
aar.html

Men Punkt 5C er der ikke !!!!

Og der står intet om Fast IP , hvad er "sandheden" omkring dette ? , hvad
skal jeg evt gøre for at få fast IP

MVh Peter

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-11-01 21:14

Thu, 8 Nov 2001 20:56:25 +0100, skrev "Peter Larsen"
<prl@privat.dk>:

>Og der står intet om Fast IP , hvad er "sandheden" omkring dette ? , hvad
>skal jeg evt gøre for at få fast IP

Har du prøvet i news:tele.internet.adsl ?
Det er sandsynligt, at der er nogen, som kender mere til det der.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Søren Løbner

Dato : 09-11-01 12:07

LooooL de har fanme fjernet det, det har stået der!!
Jeg fandt det for en lille måned siden og ringede ind til dem og spurgte
hvad det var, og der sagde de at til november kunne man få fast IP på NE.
Men nu har de åbenbart ombestemt sig.

Haha Typisk.....

--
Søren Løbner
Mailto: soren@lobner.dk

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 09-11-01 13:13

"Peter Larsen" <prl@privat.dk> wrote in message
> [...]
>

> Men Punkt 5C er der ikke !!!!
>
> Og der står intet om Fast IP , hvad er "sandheden" omkring dette ? , hvad

Jeg kontaktede også TDC vedr. fast IP - dengang det var at læse under punkt
5C - dengang fik jeg at vide, at det først kunne bestilles pr. 1. november
(under punkt 5C stod der at det ville være tilgængeligt pr. 1. november).

Den 2. november ringede jeg så derind for at bestille - jeg kunne godt
bestille fast IP, men de var kommet bagud og kunne ikke sige noget om,
hvornår jeg ville få det.

Så nu må jerg jo bare vente - forventer da at høre noget, hvis de trækker
deres tilbud tilbage.

Mvh
Jesper Lauridsen

Fra : Steen