VirtualHosts
Fra : Stig Byriel

Dato : 08-11-01 13:37

Hey NG.
Nu ligger det sådan at jeg gerne ville tilføje virtualhosts til min
httpd.conf fil. Og selvfølgelig have dem til at virke... Men hvordan kan jeg
bare tilføje en ny linie med virtualhost fra fx. en hjemmeside. Også få det
til at virke uden at skulle connecte til computeren og genstarte apache??

MH. Stig

Fra : Jacob Atzen

Dato : 08-11-01 15:21

"Stig Byriel" <fonzo@fonzo.dk> writes:

> [...]
> til at virke uden at skulle connecte til computeren og genstarte apache??

SVJV skal apache genstartes, hver gang du laver ændringer i httpd.conf.
Du kan selvfølgelig lave noget listigt med at genstarte apache igennem
browseren, men du skal nok passe ret meget på at du ikke laver et
eller andet sikkerhedshul på vejen.

Med venlig hilsen
- Jacob Atzen

Fra : Mickey

Dato : 08-11-01 16:22

"Stig Byriel" <fonzo@fonzo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
det
> til at virke uden at skulle connecte til computeren og genstarte apache??

hvis du syns kan du bruge mod_dynvhost der kan klare det dynamisk ved at du
bare opretter biblioteket

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Problemer med forbindelsen ?

Fra : Kim Emax - ayianapa.~

Dato : 09-11-01 00:49

"Stig Byriel" <fonzo@fonzo.dk> skrev

Hvor er det relevante for en PHP gruppe?

--
Take Care
Kim Emax