Rekord i langsom nummerportering?
Fra : Thorbjørn

Dato : 08-11-01 11:12

- Fra Tiscali til Orange. Min har foreløbig
taget 3 måneder og 9 dage. Nogen der kan slå
den?

Orange siger det er Tiscalis skyld og
Tiscali siger det er Oranges skyld. Fedt nok.

-Thorbjørn

Fra : N/A

Dato : 08-11-01 12:15

Fra : Thorbjørn

Dato : 08-11-01 12:15

Ebbe Kristensen skrev
> Har du prøvet at spørge Orange og Tiscali *hvorfor* det er den anden parts
> skyld?

Tiscali siger at de aldrig har modtaget min underskrevne fuldmagt fra Orange
og derfor har afvist porteringen.

Orange siger at de har sendt den fire gange, men at Tiscali har afvist
anmodningen hver gang. Hvorfor kunne Orange ikke oplyse.

I sidste uge lovede Orange endnu en gang at specialbehandle sagen.

-Thorbjørn

Fra : Peter Rongsted

Dato : 08-11-01 14:19

"Thorbjørn" <thorbjorn@2night.dk> wrote:

> [...]
>anmodningen hver gang. Hvorfor kunne Orange ikke oplyse.
>
>I sidste uge lovede Orange endnu en gang at specialbehandle sagen.

Det lyder som en sag for Telestyrrelsen. Tjek kontaktadresser på
www.tst.dk

Peter

Fra : Thorbjørn

Dato : 08-11-01 14:53

Peter Rongsted skrev
> Det lyder som en sag for Telestyrrelsen.

Endnu har jeg kun snakket telefonisk med kundeservice hos de to selskaber.
Før man aktiverer myndighederne synes jeg man bør klage skriftligt og advare
firmaerne om at næste skridt bliver Telestyrelsen.

Som kunde hos begge firmaer i årevis, har jeg det indtryk at de begge har
pligtopfyldende medarbejdere og en god vilje. Men at der er ting der ikke
virker hos dem har jeg oplevet før.

-Thorbjørn

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 08-11-01 13:04

"Thorbjørn" <thorbjorn@2night.dk> wrote in message
> - Fra Tiscali til Orange. Min har foreløbig
> taget 3 måneder og 9 dage. Nogen der kan slå
> den?

Er skam ikke rekord clubblahblah har endnu ikke porteret eet eneste nr,
siden 1/7

Fra : Peter Dahl

Dato : 08-11-01 20:16

"Flemming Lynggaard" <nospam@lynggaard.com> skrev i en meddelelse

> "Thorbjørn" <thorbjorn@2night.dk> wrote in message

Jeg er på vej fra TDC til Telmore, det virker! Mails om forløbet, der hidtil
har varet 1½ uge Kanon!
Hilsen Peter

Fra : Kim Bjoern

Dato : 13-11-01 19:26

> Er skam ikke rekord clubblahblah har endnu ikke porteret eet eneste nr,
> siden 1/7

Stop press

En veninde til mig har netop så sent som I DAG fået sit nummer flyttet FRA
CluBlahBlah TIL Orange, og det virker både med SMS til og fra nummeret, samt
med opkald begge veje, så det KAN altså godt lade sig gøre.

Mvh Kim