Unlock kode til Ericsson T10
Fra : Jack Holm

Dato : 08-11-01 10:29

Faldt lige over en ældre unlock kode til Ericsson T10.
Følgende skal gøres for at låse op.

Venstre pil.
*
*
Venstre pil.

Beskeden "ME Lock" vises i displayet. Vent til beskeden
"network" og figuren af "en låst hængelås" kommer frem i
displayet og tast på

Yes.

Beskeden "unlock" kommer frem i displayet og tast

Yes.

Beskeden "Enter NCK" kommer frem i displayet og tast

'den oplyste kode' som i dette tilfælde er:32352880

Yes.

"En åben hængelås" vises i displayet.

Obs den kode er fra 25 Juli 2000

Holm

Fra : Jack Holm

Dato : 08-11-01 10:33

Hovsa jeg skal lige nævne det er en TDC låst telefon der kan låses op!!
Holm
Jack Holm <Jwholm@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:QjsG7.21$qC6.1759@news.get2net.dk...

Fra : Morten Jensen

Dato : 08-11-01 22:05

> Faldt lige over en ældre unlock kode til Ericsson T10.
> 'den oplyste kode' som i dette tilfælde er:32352880

Yes yes.... Men denne kode er kun til denne telefon med det pågældende
imeinummer..

Du kan IKKE bruge den til andre...

Morten

--