DEBAT HER
Fra : Tina Christensen

Dato : 08-11-01 09:32

Hej alle*S* jeg har startet en side http://www.redningsplanken.dk som godt
kunne bruge lidt flere besøgende på debat*S* bla inden for dette emne*S*
så kig ind*S*
siden med chat, debat, brevkasse og hjerterum*S*

KNUZ Tina

--
"DILEMMAET"
At le, er at risikere at fremstå som tåbe

Fra : chokmah

Dato : 08-11-01 20:43

"Tina Christensen" skrev d. 08-11-01 09:32 dette indlæg :
> Hej alle*S* jeg har startet en side http://www.redningsplanken.dk som
godt
> kunne bruge lidt flere besøgende på debat*S* bla inden for dette
emne*S*

Slette kvinde du vil simpelthænd fjerne al trafiken fra dss til din din
hjemmeside :)

> så kig ind*S*
> siden med chat, debat, brevkasse og hjerterum*S*

jamen altså ....der kan ikke mangle noget ?

Nå men hvordan skal vi så debatere vores seksuelitet og samliv i forhold
til det ?
Bedste hilsner
Bo

http://www.kandu.dk/

Fra : Tina Christensen

Dato : 09-11-01 12:31

hmm jeg kan nok næppe fjerne trafikken fra dette forum*S*
hvad mener du med der kan ikke mangle noget???*SS* jeg skriver forhåbentlig
ikke jeg er fejlfri osv??

og har jeg jokket på nogen så vil jeg da undskylde,,,,, har ikke været min
mening*S*

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 09-11-01 20:47

On Fri, 9 Nov 2001 12:30:38 +0100, "Tina Christensen"
<postmaster@t-web.dk> wrote:

>hmm jeg kan nok næppe fjerne trafikken fra dette forum*S*
'
Nahhh man kan arldirg vide :) ?

>hvad mener du med der kan ikke mangle noget???*SS* jeg skriver forhåbentlig
>ikke jeg er fejlfri osv??

nej det var bare for sjov jeg synets såmænd at det var en meget go ide
at du havde fåed - jegved ikke om du kan få den til aT køre ... med
mindre der er tale om breder reklame da vi mennesker jo er vane dyr
og beskæftiger os med det man kender - og lige netop i det her
samenhæng så er forudsætningen for det virker at der er mange der
bruger det .... og din ide fungere på mange måder ligesom den her
nyhedes grupppe gør om den spænder over nogen flere aspekter ind
samliv & seksualitet men det er en del af det .. hvis du havde været
lidt mere taktisk .... hvad du ikke er fordi du rent faktisk har
handlet ud fra den bedste mening , så ville du have kamufleret det i
et indlæg - så det ikke *bare* bliver et opslag

>og har jeg jokket på nogen så vil jeg da undskylde,,,,, har ikke været min
>mening*S*

ja men det er der sgu så mange der gør - inkl undertegene men frem for
alt folk der skrievr første gang - men så kommer man jo i gang -
ork du skulle set hvis du havde været en mand - så var du blevet flåed
levene :)
men skriv da i gruppen og brug den som en base til din HP da de 2 ting
beskæftiger sig på mange måder med det samme seksualitet samliv i alle
dets facætter.

MvH
Bo

Fra : Tina Christensen

Dato : 24-11-01 12:21

Hej Bo*S*

Tak for svar*S* ved godt jeg taktisk kunne have gjort det anderledes og
ville også gøre det hivs jeg kunne gøre det om igen*S* ( my mistake)
Jeg sys debat forum her er enormt godt*S* det eneste jeg bare tænkte på var
at skaffe lidt trafik til min ydmyge side*S* og jeg har bestemt ikke set i
ånden at jeg ville "score" kæmpe trafik kaos*G* hvilket jeg heller ikke
fik*S* og to bad for that*S*

Såå jeg skal forsøge at opføre mig mere korrekt

Knuz Tina

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 24-11-01 18:58

On Sat, 24 Nov 2001 12:20:57 +0100, "Tina Christensen"
<postmaster@t-web.dk> wrote:

HI Tina

>Tak for svar*S*

det var så lidt

> ved godt jeg taktisk kunne have gjort det anderledes og
>ville også gøre det hivs jeg kunne gøre det om igen*S* ( my mistake)

jamen folk med reele hensigter er sjældent særligt taktiske

> [...]
>ånden at jeg ville "score" kæmpe trafik kaos*G* hvilket jeg heller ikke

jamen så gå da ind i debaterne her og læg din hjemmeside fast i
signaturene jeg ved ikke lige hvordan man gør men spørg Tomas eller
Peder de er ret tekniske

>Såå jeg skal forsøge at opføre mig mere korrekt

ja en venlig sjæl ville nok sende dig en link om citerings teknik :.)
men hwa fan det er nu ellers praktisk ...
nahh her var den sgu :
http://www.usenet.dk/netikette/quote.html

man skal ellers være varsom med at åben en OE browser sammen med win
2000 lortet fryser ....

så gå ind i debaterne - du har sikkert noget at sige
MvH
Bo