Så blev Trille vild !
Fra : Christian Andresen

Dato : 08-11-01 08:44

Hej NG,

Så skete det, det næstbedste vores flat Trille ved er at lege i sne. Det
bedste er vandapportering, og de to ting kan jo ikke altid kombineres.

Hun er simpelthen vild med sne, gælder det også for jeres hunde ?

mvh

Christian

Fra : Alex Linaa

Dato : 08-11-01 09:00

"Christian Andresen" <mailto:username@domain.country> skrev i en meddelelse
> [...]
> bedste er vandapportering, og de to ting kan jo ikke altid kombineres.
>
> Hun er simpelthen vild med sne, gælder det også for jeres hunde ?

Hvor er Trille heldig!!!
Min dejlige Bernhard er jo nærmest bygget af sne, og så skal hun
selvfølgelig bo et sted i landet hvor der intet er kommet i nat
Men både hunden og jeg glæder os til at pløje gennem snedriver efter
godbidder (Altså, det er hunden der pløjer, og mig der kaster

Venlig hilsen
Alex Linaa

Fra : Christian Andresen

Dato : 08-11-01 09:02

"Alex Linaa" <@nospam@a@linaa.com> wrote in message
> [...]
> Men både hunden og jeg glæder os til at pløje gennem snedriver efter
> godbidder (Altså, det er hunden der pløjer, og mig der kaster

Der må også være en ret god "pløjeeffekt" i sådan en hund

mvh

Christian

Fra : Alex Linaa

Dato : 08-11-01 10:52

> Der må også være en ret god "pløjeeffekt" i sådan en hund

Jeps!
Det koster 380 gram hundekiks at rydde indkørslen

Alex

Fra : Ida Maria Kiefer

Dato : 08-11-01 23:09

Christian Andresen <mailto:username@domain.country> skrev i en meddelelse

> Hun er simpelthen vild med sne, gælder det også for jeres hunde ?

Min mors Berner Sennenhvalp gik i morges ud af døren og så for første gang
sne. Hun blev noget forskrækket over alt det hvide, så hun knurrede og gøede
lidt, og ville bestemt ikke langt væk fra døren, men da min mor så gik ud i
det nye, hvide landskab fulgte hun dog langsomt efter, og i eftermiddags, da
jeg kom syntes hunden, at det var evigt morsomt at komme løbende, glide,
spise sne....

Ida Maria Kiefer
www.kiefer.dk