Animin...
Fra : R. Ilsøe

Dato : 08-11-01 06:52

Hej folkens.

Vi snakkede om, for læææænge siden, at vi skulle tjekke priserne på
stor-indkøb af Animin.

Ami og jeg har tjekket nu... Min dyrlæge vil sælge os 4 kg. for 900,- kr, så
hvis folk slår sig sammen, så bliver det jo ret billigt... 225,- /kg. Hendes
normal-pris for ½ kg. er i øvrigt 150,- kr.

Hvis i vil være med, så mail lige Ami eller mig... Mailer i mig bedes i gøre
det på rinnie@radioskala.dk da det er der jeg er når animin kan bestilles.
Skriv hvor i landet i bor' (evt. i nærheden af hvilken større by også samt
postnummer så vi kan se hvem der bor nær hinanden)

Fragt må vi lige finde ud af... Det kan jo være flere i samme område kan
slå sig sammen, så i kun skal betale for fragt af 4 kg. sammen??

Håber i alle har det godt og at vovserne trives. Nu varer det jo
forhåbentligt ik' længe inden vufferne kan tumle i sneen:)

Rinnie

Fra : Finn Jensen

Dato : 08-11-01 07:29

"R. Ilsøe" <gizmo@vejen-net.dk> skrev i en meddelelse
> Håber i alle har det godt og at vovserne trives. Nu varer det jo
> forhåbentligt ik' længe inden vufferne kan tumle i sneen:)

Det kan de allerede herude i Vest Himmerland .
Her i morges var græsset dækket af et lag sne så Runa gik på det yderste af
neglene for sneen er jo kold )

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : R. Ilsøe

Dato : 11-11-01 16:28

Stormende tilslutning... Bestiller 40 kg. med det samme! *LMAO*

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 11-11-01 16:51

> Stormende tilslutning... Bestiller 40 kg. med det samme! *LMAO*

hov hvad betyder *LMAO?? ja tilgiver jeg spørger dumt .. men
indtil nu er vi da tre .. dig, en der har kontaktet mig og så
selvfølgelig mig ... og prisen for 4 kg. er jo rimelig.. men mon ikke
der kommer flere der er interesseret ..

mvh Ami ...

Fra : R. Ilsøe

Dato : 11-11-01 17:09

> [...]
> indtil nu er vi da tre .. dig, en der har kontaktet mig og så
> selvfølgelig mig ... og prisen for 4 kg. er jo rimelig.. men mon ikke

*LMAO* Betyder... Laughing my ass off... oversat... Griner min numse af.
Hehe...

Ja, der er endnu ingen der har kontaktet mig, mrn lad os nu se mandag...
Det er jo trods alt kun et tilbud til folk... Da jeg af tidligere
diskussioner her har fået den opfattelse at mange bruuger Animin til
vovserne:)

Rinnie

Fra : Carina Graversen

Dato : 11-11-01 18:58

HEY ...

Mon ikke den manglende interesse skyldes at der kommer fragt oven i samt det
ikke lige er noget man bestiller hver 14. dag ????

Jeg bruger også selv Animin til min hund, så skulle der være nogle i
Aalborg-området der er interesseret i at lave fælles-indkøb i starten af det
nye år, er I velkommen til at kontakte mig, så kan vi prøve at forhøre os
hos dyrlæger m.m.

Hilsen
Carina

- - -
Carina Graversen (INA)
ICQ # 50 67 93 53

Min hund:
http://hunde.homepage.dk/Daneskjolds_Pippi.htm

Redningshunde i Danmark:
http://www.redningshund.dk

Fra : jan@stevns.net

Dato : 11-11-01 17:18

"Anne-Marie Prange Madsen" <woopie@mail1.stofanet.dk> skrev :

>hov hvad betyder *LMAO?? ja tilgiver jeg spørger dumt ..

Laughing My Ass Off .........

--
jan@stevns.net - www.stevns.net

Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.stevns.net/dkfritidbil