Joe Dirt
Fra : Anders Houmark

Dato : 07-11-01 23:52

Hejsa.. Ville bare lige sige at hvis i savner en virkelig sjov og
humoristisk fortalt historie, så skal i tage og se Joe Dirt!

Idag er det anden gang jeg så den, og jeg sad stadig og grinede... Filmen er
helt klart anbefalelsesværdig til hvis man sidder et par gutter og måske
lige får en lille en ved siden af

Skrev bare det her indlæg fordi jeg ikke synes at have hørt meget om den, og
at jeg så gerne vil gøre andre mennesker opmærksomme på den
--
Anders Houmark
Reality kills innocence.

Fra : Mikkel de Winther

Dato : 08-11-01 00:15

"Anders Houmark" <alfaman@NOSPAMmobilixnet.dk> wrote in message
> [...]
og
> at jeg så gerne vil gøre andre mennesker opmærksomme på den

Ja den er sjov. Fandt du den på DVD eller hvad? Jeg husker ikke at have set
den i Danmark hverken i biograferne eller på video/reg. 2 DVD. Men på den
anden side er min hukommelse ikke den bedste.

m.
--
Movie quote of the day:
"Life is a garden. Dig it."

Fra : Anders Houmark

Dato : 09-11-01 07:53

Mikkel de Winther skrev i meddelelsen ...

>Ja den er sjov. Fandt du den på DVD eller hvad? Jeg husker ikke at have set
>den i Danmark hverken i biograferne eller på video/reg. 2 DVD. Men på den
>anden side er min hukommelse ikke den bedste.

Hmm jeg ved det ikke, lånte den af en af mine venner, om den er reg1 eller
reg2.. det har nok været noget reg1, men jeg er ikke sikker.. Men sjov var
den