Erics. softwareopdatering
Fra : KGB

Dato : 07-11-01 22:31

Hvor kan jeg gå hen i Kbh området og få min software opdateret på garantien,
så man ikke skal vente flere uger (Vil helst ikke indlevere min tlf, men den
er SINDSYGT langsom... og det må der jo gøres noget ved...)

-KGB

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 07-11-01 23:58

"KGB" <KGB@NSA.PET> wrote in news:9sc961$186g$1@news.cybercity.dk:

> [...]
> garantien, så man ikke skal vente flere uger (Vil helst ikke indlevere
> min tlf, men den er SINDSYGT langsom... og det må der jo gøres noget

Er det ikke noget du selv kan klare?

/bm

--
Skal du have unlocked din telefon?
Dette kan jeg klare... det koster 67,50 kr...

Fra : Kamran Sarwar

Dato : 08-11-01 00:12

Jeg fik det gjort på 15 minutter af flinke gutter hos Kurt Ovi A/S på
Åboulevarden 1 (tror jeg nok - i al fald hjørnet af Rosenørns Alle og
Åboulevard). Fik T39m'eren opgraderet fra R2G til R2M.

med venlig hilsen

Kamran Sarwar

Fra : KGB

Dato : 08-11-01 01:21

> Jeg fik det gjort på 15 minutter af flinke gutter hos Kurt Ovi A/S på
> Åboulevarden 1 (tror jeg nok - i al fald hjørnet af Rosenørns Alle og
> Åboulevard). Fik T39m'eren opgraderet fra R2G til R2M.

Tusinde tak, dem prøver jeg i morgen

> med venlig hilsen
>
> Kamran Sarwar

KGB

Fra : KGB

Dato : 08-11-01 01:20

> Er det ikke noget du selv kan klare?
>
> /bm

Hvordan dog ?

Fra : Thomas Rokamp

Dato : 09-11-01 01:22

Med et kabel og lidt software?
Dunno - har aldrig selv prøvet.

Fra : KGB

Dato : 09-11-01 15:45

> Med et kabel og lidt software?
> Dunno - har aldrig selv prøvet.

Hvorfor gøre det selv, når de gør det gratis hos Kurt Ovi

Og det gik fint

KGB