Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Findes der ekstra greb til pentax?
Fra : Unique

Dato : 07-11-01 22:00

Jeg har et Pentax MZ-50, men jeg synes grebet er meget lille derpå (eller
også har jeg store fingre?!). Kan man købe et større greb og påmontere.
Indeholder det ekstra batterier, gør det ikke ringere :)

/Dan

--
Webdesign, tryksager, grafik, video og meget andet til BILLIGE penge.
Se mere på http://www.uart.dk

Fra : Kim Jeppesen

Dato : 07-11-01 22:30

"Unique" <info@uart.dk> wrote in message
> Jeg har et Pentax MZ-50, men jeg synes grebet er meget lille derpå (eller
> også har jeg store fingre?!). Kan man købe et større greb og påmontere.
> Indeholder det ekstra batterier, gør det ikke ringere :)

Hej

Der findes et greb der hedder FG 37000 - det passer til alle M-kameraer fra
Pentax. Prisen er på omkring 500 kr. og der kan smides 4 mignon eller akku
batterier i.

Mvh

Kim

Fra : Unique

Dato : 07-11-01 22:46

Ved du hvor man kan købe det?

/Dan

Fra : Hans Pedersen

Dato : 07-11-01 22:52

On Wed, 7 Nov 2001 22:30:11 +0100, "Kim Jeppesen" <f100@get2net.dk>
wrote:

>Der findes et greb der hedder FG 37000 - det passer til alle M-kameraer fra
>Pentax. Prisen er på omkring 500 kr. og der kan smides 4 mignon eller akku
>batterier i.

Har sådan en fætter til mit FZ-50, og det gør betjeningen væsentligt
lettere for folk som mig, med roekuleklapperhænder.

Hans Pedersen, Esbjerg
Web: http://h2ns.dk | ICQ: 9178476

Fra : Unique

Dato : 08-11-01 10:59

Jeg kan se det kun forlænger grippet. Kan man ikke få et som forstørrer
grippet...man kan til cannon, minolta og alle andre mærker, på nær pentax -
eller hvad?

/Dan