direkte afvikling af javascript på en side
Fra : Bo Rattenborg

Dato : 07-11-01 21:03

Er det muligt at direkte afvilke JavaScript på en side.

F.eks. er der en side med en funktion der hedder popUp('test'); kan den
kaldes direkte ala www.test.dk?JavaScript:popUp('test'); ?

Bo

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 07-11-01 22:46

Bo Rattenborg wrote in dk.edb.internet.webdesign.html

> Er det muligt at direkte afvilke JavaScript på en side.
>
> F.eks. er der en side med en funktion der hedder popUp('test');
> [...]

Nej det er ikke muligt med mindre javascriptet ligger i en fil for sig
selv.

Fra : Allan Vebel

Dato : 07-11-01 22:00

Bo Rattenborg <bo.rattenborg@[no spam]mail.dk> skrev

> Er det muligt at direkte afvilke JavaScript på en side.
>
> F.eks. er der en side med en funktion der hedder popUp('test');
> kan den kaldes direkte ala www.test.dk?JavaScript:popUp('test'); ?

Fut: news:dk.edb.internet.webdesign.clientside

--
Allan

Fra : Bo Rattenborg

Dato : 12-11-01 18:31

Jeg har ikke tilgang til at ændre siden, og derfor ikke kan ændre i

Mvh
Bo