Nokia 8310 - fejl i telefonerne?
Fra : Thomas Rokamp

Dato : 07-11-01 20:08

Hej der!

Jeg har netop hørt, at grunden til at TDC har udsolgt på Nokia 8310, skulle
være at der er produktionsfejl på 8310'erne. De tilbageholder dem indtil
fejlen er rettet.

Er der nogen der kan bekræfte dette? Jeg har selv lige købt en 8310, men
hvis der er fejl i...

Mvh.
Thomas Rokamp

Fra : Morten Jensen

Dato : 07-11-01 21:03

> [...]
> fejlen er rettet.
>
> Er der nogen der kan bekræfte dette? Jeg har selv lige købt en 8310, men

Sonofon har ikke fået dem endnu pga. de er dumpet i deres interne tests...

Det er High Speed Data og GPRS den er gal med...

Morten

--
Få din mobil unlocked - 70 kr.
Kontakt mortenjensen@get2net.dk

Fra : Thomas Rokamp

Dato : 07-11-01 21:36

Er det noget der kan rettes med en software opgradering hvis man er ramt af
problemet?

Fra : Miki Hoe

Dato : 07-11-01 21:10

Jeg har en lillebror der er helt skudt i den nye Nokia 8310 og jeg vil meget
gerne købe den til ham i julegave... (fejl i den eller ej..) så er der nogen
her der ved hvor man kan skaffe den billigst muligt?? og til hvilken pris??

Han har abonnement, så det er bare telefonen uden noget abonnement... Hvis
det ellers kan betale sig..

-miki-

Fra : Thomas Rokamp

Dato : 07-11-01 21:36

Prøv med business-class.dk
Jeg har lige købt en der til 3695.-
De kan sende med det samme... Jeg fik min dagen efter bestilling.

Mvh.
Thomas Rokamp

Fra : Thomas Rokamp

Dato : 07-11-01 21:48

Det var uden abonnement... tror ikke du finder det meget billigere..

Fra : Michael Jensen

Dato : 07-11-01 23:08

BHS-Data sælger Nokia 8310 i denne for 3495,- u/abonm

For at bestille skal du bare maile til dem på bhs-data@get2net.dk

Jeg har selv købt en Ericsson T39m hos dem, og kender andre der har købt
telefoner hos dem, og vi har alle oplevet en favorabel god service. Intet at
klage over.

Fra : Dr. Ralph

Dato : 08-11-01 00:43

Prøv www.itbutikken.dk

De har 8310 i fraven "Hot White" til 3190 kr (plus porto=ca. 3250 kr)
Det må være DK's billigste pris lige nu.

Bemærk lige, at det kun er farven hot white, der er så billig.
De andre farver koster 3666 kr.

Jeg overvejer den lidt, som en reserve mobil - til min T68.
Fordelen er, at man kan skifte cover på den - så den vil være velegnet
til sport og fritid, hvilket T68 ikke er.

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@SPAMmail.com
Remove "SPAM" when mailing me.

Fra : Dennis Hansen

Dato : 07-11-01 23:36

Jeg tror at diskussionen røg af sporet?

Ja det er fejl i softwaren! Det kan rettes med en opdatering!

Jeg må sige at jeg efterhånden har lært min lektie! Jeg skifter selv hyppigt
(een gang hvert ½ år?) min telefon ud med en ny og smartere. Man skal bare
ikke købe telefoner på frigivelses-dagen! Ingen af de telefoner jeg har
gjort det med har virket fuldt ud før efter de fik softwaren opdateret. Som
eksempler kan her nævnes Nokia 3210, 6120 og senest Siemens S40! Vent 1-2
måneder med at købe den. Det andet kan godt give en del frustrationer og
ærgelige timer på at få det udbedret!

MVH
Dennis Hansen

Fra : Thomas Rokamp

Dato : 07-11-01 23:43

> Ja det er fejl i softwaren! Det kan rettes med en opdatering!

Tak - det var lige den sætning jeg håbede på at se

Mvh.
Thomas Rokamp

Fra : Anders Berg

Dato : 08-11-01 09:32

Så er jeg også mere rolig. Min + en af mine venners har det med at gå ud engang
imellem, og så tænde igen. Nokia sagde det var batteriet pga at det ikke var
blevet ladet op 24 timer første gang. Det nye jeg fik er, men den gør det
stadig. STIVT!!!!

--
Posted from [212.93.55.38]