One night at McCool´s
Fra : Ingrid Kristensen

Dato : 07-11-01 15:54

One Night at McCool´s var dog en dejlig overraskelse af en stormorsom film. Det
var skægt at se Michael Douglas spille en mindre flatterende rolle i stedet for
at se ham i rollen som præsident, Wall Street-guru eller andre powerroller. Dog
var det ham, der fik pigen til sidst. Rigtig god underholdning og en morsom
undersøgelse af, hvordan hvert menneske opfatter de samme ting særdeles
individuelt og subjektivt.
Ikris

--
Posted from [194.255.109.206]

Fra : sniper_Nolight

Dato : 07-11-01 16:37

> [...]
morsom
> undersøgelse af, hvordan hvert menneske opfatter de samme ting særdeles

Jeg er helt enig... fed film... nu har jeg godt nok set den, og prøver ikke
at være dum at høre på men når du poster som du har gjort bør du nok gøre
opmærksom på at du afslører handling... skriv eventuelt spoiler i
emnelinjen

Fra : Ingrid Kristensen

Dato : 09-11-01 13:47

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@privat.tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
> at være dum at høre på men når du poster som du har gjort bør du nok gøre
> opmærksom på at du afslører handling... skriv eventuelt spoiler i

Det er så en aftale
Ikris

--
Posted from 213.237.104.171.adsl.by.worldonline.dk [213.237.104.171]

Fra : Rasmus Christensen

Dato : 07-11-01 21:25

"Ingrid Kristensen" skrev
[...]
> One Night at McCool´s var dog en dejlig overraskelse af en stormorsom
film
[...]

Enig, den er fed - Liv Tyler er genialt forførende. Matt Dillon er
totalt sej, som knap så begavet bartender. Hvorfor er han bare så sej i
den slags roller? I Something about Mary er hans karakter heller ikke
alt for begavet, og der er han også for griner.

/Rasmus

Fra : Ulrik Jensen

Dato : 08-11-01 00:15

Hej

Rasmus Christensen wrote:
> [...]
> i den slags roller? I Something about Mary er hans karakter heller
> ikke alt for begavet, og der er han også for griner.

Hehe, aj, jeg kan altså ikke lade være :

In the words of Homer Simpsons.... "It's funny because it's true !....."

Well, læg i det hvad i vil :)

Ulrik Jensen
ulrik@qcom.dk
http://www.qcom.dk/2a/film - min filmsamling.....

Fra : Veritas

Dato : 09-11-01 16:26

"Ulrik Jensen" <ulrik@qcom.dk> wrote in message
> Hej

> Hehe, aj, jeg kan altså ikke lade være :
>
> In the words of Homer Simpsons.... "It's funny because it's true !....."

"unemployment makes you watch a lot of cable... i am watching this norwegian
film again... maria marushka..."... genial film.. knækket til tårer over
den... lang tid siden jeg har grinet sååå længe og så højt... læderbøsse
indslaget er for grineren.. jeg tudede af grin, der hvor goodman anholder
ham... hahaha... that's definitely one to watch.

/J

Fra : Martin Møller

Dato : 08-11-01 11:08

>Ingrid Kristensen wrote in message

[...]
> Dog var det ham, der fik pigen til sidst.
[...]

Når du skriver sådan et indlæg, så skriv venligst spoiler en anden gang til
dem der ikke har set filmen. Jeg har nemlig ikke set den, det er der sikkert
mange, der heller ikke har, og dem ødelægger du det for. Så næste gang, du
har tænkt dig at skrive en slutning, så brug ordet spoiler eller kig i andre
indlæg og se hvordan andre gør.

Læs også lige denne her: http://www.usenet.dk/netikette/

Fra : Ingrid Kristensen

Dato : 09-11-01 14:07

"Martin Møller" <martin@NOSPAMsophusmedical.dk> wrote in message

> [...]
> har tænkt dig at skrive en slutning, så brug ordet spoiler eller kig i andre

No problemo
Ikris

--
Posted from 213.237.104.171.adsl.by.worldonline.dk [213.237.104.171]