Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon eller HP-skriver til foto?
Fra : P.K.

Dato : 07-11-01 13:56

Jeg har vurdert å kjøpe meg en ny skriver, og har kikket litt på 2
modeller fra Canon som heter S600 og S800, og noen fra HP i 900-serien.
Er det noen som har erfaring/kjennskap til noen av disse, og som har
noen gode råd om hva jeg bør velge? (Jeg synes ikke at hastigheten på
utskriften er det viktigste, men derimot kvaliteten på fotoutskrifter og
tekst.)

P.K.

Fra : Alexandar \"Slagelse~

Dato : 14-11-01 14:48

Hey.

Jeg stod selv og skulle vælge en god fotoprinter. Da jeg i forvejen havde en
HP 990 kunne det godt blive svært at finde en god printer til foto. Men så
var det at jeg faldt over EPSON 890. Den er langsommere end HP og Canon
printere, men kvaliteten er bare i orden. Fordelene med denne printer er at
den kører med 6 farver og variabel dråbestørrelse. Så her er en printer du
seriøst bør overveje.
Alexandar